edgier25

WordPress – Wiadomości

ŻYDOWSKA FIRMA CHCE PRZYCIĄĆ GŁODOWE PENSJE PRACOWNIKÓW

Posted by edgier25 w dniu 12 Styczeń 2012


SYJONIŚCI W ODWECIE ZA 1968 – NIBY KOMUNA , ALE

              PODŁOŻE JEST TYM SAMYM CO DZISIAJ !!!!!

                                   TO SĄ FAKTY I MĄDRE SŁOWA !!!

***************************************************************

ZWIĄZKI ZAWODOWE PKS-ów  WCHŁONIĘTE PRZEZ MOBILIS BUNTUJĄ SIĘ W SPRAWIE  SPROWADZONEGO ZŁOMU Z JUDEI – AUTOBUSY PONOĆ STOJĄ W GDYŃSKIM  PORCIE  NIE MOGĄC JECHAĆ O WŁASNYCH SIŁACH .

Odpadające kawałki rdzy, powgniatane boki, zapleśniała tapicerka i usterki montowane na taśmę klejącą – w takim stanie do ostrołęckiego PKS-u trafiło ostatnio 16 autobusów marki mercedes. Ostrołęcki PKS, podobnie jak PKS-y w Ciechanowie, Mińsku Mazowieckim, Mławie, Płocku i Przasnyszu został w czerwcu zeszłego roku sprywatyzowany przez Mobilis, należący do spółki Egged.

– Kilka razy się wypowiadał prezes Mobilisu, że zainwestuje w tabor w naszej spółce nawet do 100 milionów złotych. Ostatnio dostaliśmy autobusy w wieku około 16 lat, sprowadzone z zagranicy. W nich więcej błota przyjechało jak tego sprzętu – mówi Mieczysław Krukowski, przewodniczący komisji zakładowej NSZZ „Solidarność 80” przy PKS w Ostrołęce.  

Jak dodaje Jan Myślak, przewodniczący związku zawodowego „Solidarność 80” w Ostrołęce, autobusy zostały prawdopodobnie sprowadzone drogą morską do portu w Gdyni. Dziwi się jednak, że pojazdy w takim stanie mogły zostać sprowadzone do kraju należącego do Unii Europejskiej.  „Nowe” autobusy czekają obecnie na badania techniczne. Ale jak zaznaczają związkowcy, ich stan nie wskazuje na to, że mogłyby nadawać się do jazdy. Odpadające kawałki rdzy, powgniatane boki, elementy przyklejone szarą taśmą klejącą, zapleśniała tapicerka, tony kurzu i brudu – to obraz najnowszego zakupy firmy Mobilis. Jak twierdzą związkowcy, autobusy nadają się tylko do zezłomowania. 

– Odpowiedzialnie mówię, że nasze wyeksploatowane autobusy typu „autosan” idą do kasacji w lepszym stanie niż te przyszły – zaznacza Krukowski.

– Duża liczba autobusów pozostała w porcie w Gdyni, nie są w stanie przyjechać, trzeba je przywieźć na lawetach. Nie wiem, czy te autobusy przyjechały wozić ludzi, czy zwierzęta? – mówi Myślak.

Podczas remontowania pierwszego z trzech autobusów pracownicy znaleźli w środku pocisk i łuskę. 

– Przyszedł dziś do mnie zastępca kierownika mechaników i mówi: „Patrz co w tych autobusach można znaleźć” i pokazał mi nabój do pistoletu, wydaje mi się, że był to nabój do broni krótkiej – mówi Jan Myślak. – Niestety, zabrał go, a był to widać niewystrzelony czysty nabój. Przy rozbiórce prawdopodobnie znaleziono też łuskę po pustym naboju. Kto wie, co jeszcze tam znajdą – dodaje.

Pracownicy PKS-u z Ostrołęki są też niezadowoleni z likwidacji dochodowego Działu Przewozów Towarowych, który przynosił zyski i w który przed prywatyzacją zainwestowano znaczne sumy pieniędzy.

– Do naszej bazy w ubiegłym tygodniu przywieziono 3 stare, zdezelowane autobusy na obcych numerach rejestracyjnych. Mają one na oko minimum 15 lat i są bardzo zużyte. Karoseria jednego z nich była pozlepiana taśmą. Pojazdy mają bardzo słabe, wyeksploatowane silniki. Autobusy ledwo dowlokły się z Gdyni do Przasnysza. Mamy przestarzały tabor, ale to co przyjechało, to jest kompletny złom. Nie wiem, co chcą z tym zrobić, żeby te autobusy nadawały się do jazdy trzeba w nich chyba wszystko wymienić – mówią z kolei pracownicy przasnyskiego PKS-u.

Wbrew wcześniejszym zapewnieniom Mobilisu o utrzymaniu dotychczasowych połączeń, w  kwietniu br. zlikwidowano kilkadziesiąt połączeń autobusowych. Likwidacje kolejnych linii są więcej niż pewne.

Atmosferę w firmie opisuje jeden z byłych pracowników: – Teraz w PKS-ach pracują tylko ci, którzy nie mają innego wyjścia. Zwolniłem się, ponieważ w tej firmie nie ma nic pewnego. Z dnia na dzień pracownicy dowiadują się o zmianach w firmie, likwiduje się połączenia, a co za tym idzie kierowcy mają mniej pracy i przez to mniej zarabiają.

Podobnie opisują sytuację pracownicy PKS-u w Mławie:

– Takich szrotów dawno nie widzieliśmy, i to ma wozić nas na wycieczki, nasze dzieci do szkół, brak słów – mówią zastrzegając anonimowość w obawie o utratę miejsca pracy.

Tymczasem prezes Mobilis Polska, Eugeniusz Szymonik, zapewnia, że sprowadzenie tych autobusów to „wyśmienite rozwiązanie”, ich stan jest „idealny”, a pracownicy zaplecza PKS-ów mają tylko doprowadzić je do odpowiedniego „stanu estetycznego”. Twierdzi również, że to „dla dobra pracowników PKS”, których Mobilis musiałby w przeciwnym razie zwolnić. Inaczej widzą tę sprawę dziennikarze.

„Zajeżdżone autobusy należące do izraelskiej firmy Egged, po wartości symbolicznej – księgowej (nieoficjalnie mówi się że to ok 400 euro = 1,6 tys. zł) zostają przekazane działającej w Polsce spółce córce Mobilis, ta po dokonaniu remontu w swoich warsztatach uznaje samochód za nowy. Zakup nowego fabrycznie wyprodukowanego w Polsce Solarisa to koszt co najmniej 800 tysięcy zł. Efekt finansowy przy zaplanowanym „zmartwychwstaniu” około 200 autobusów w ciągu dwóch lat pokazuje prawdziwe intencje Mobilis-u. Według nieoficjalnych informacji autobusy mają być „zmiksowane” między PKS-ami tak, by konkretne egzemplarze trafiły do innego PKS-u niż ten, który go remontował. Dzięki temu zabiegowi w nowej miejscowości rozpoczną karierę jako nowe wozy. Tak według naszych ustaleń wygląda „cudowne zmartwychwstanie pojazdów” robione dla dobra pracowników” – podaje portal naszamława.pl

Okazuje się również, że Mobilis został już ukarany przez Inpsekcję Transportu Drogowego.

– Jeżeli chodzi o firmę Mobilis, przeprowadziliśmy w różnej formie w tej firmie 112 kontroli, w tym była jedna kontrola przedsiębiorstwa, gdzie sprawdzaliśmy działalność. Niestety nie była to działalność zgodna z przepisami prawa, musieliśmy nałożyć maksymalną karę na to przedsiębiorstwo. Skoncentrowaliśmy się na zatrudnieniu kierowców, ale również kontrolowaliśmy stan techniczny pojazdów i wykryliśmy wiele nieprawidłowości – mówi Andrzej Łuczycki, Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego.

Pracownicy i związkowcy Mobilisu skarżą się również na łamanie praw pracowniczych: zastraszanie pracowników, nakładanie na nich niedozwolonych kar pieniężnych itd. Mobilis chciał również, by wszyscy pracownicy, poza kierowcami, przeszli na 3/4 etatu z odpowiednio zmniejszoną pensją, jednak związkom zawodowym udało się obronić załogę.

Przypomnijmy: Mobilis nabył sześć mazowieckich PKS-ów pod koniec czerwca 2010 roku. Choć związki zawodowe i lokalne samorządy opowiadały się za komunalizacją PKS-ów, nie chciało na nią wyrazić zgody Ministerstwo Skarbu. Jego przedstawiciele mocno optowali za sprzedażą PKS-ów Mobilisowi. W ramach umowy prywatyzacyjnej Mobilis zobowiązał się do „zrealizowania w każdej ze spółek dużych inwestycji w tabor autobusowy, które pozwolą na radykalną odnowę taboru (w tym dostosowanie floty do unijnych standardów ekologicznych) i zaoferowanie znacznie wyższej jakości usług dla pasażerów”. Prezes Mobilisu zapewniał również, że jego celem jest „zapewnienie stabilności i rozwoju zawodowego pracowników spółki”. Teraz widzimy, ile wyszło z tych obietnic.

Prywatyzacji – dzięki trwającemu 17 dni strajkowi załogi – uniknął tylko PKS w Gostyninie. Został on skomunalizowany.

źródła: Tygodnik Przasnyskinaszamława.pleOstrołęka

Patrz również: PKS: prywatyzacji ciąg dalszy

***************************************************************

KIEDYŚ MÓWIŁO SIE WSTYD MI ZA TYCH Z RADOMIA

…….  DZISIAJ MOŻE NIE ODNIESIENIU DO RADOMIA ,  

             ALE  WSTYD MI ZA TYCH Z WARSZAWY

                          – ZA TYCH Z KRAKOWA

                      I ZA TYCH Z BYDGOSZCZY………

                                       GDZIE W ERZE

ZUBOŻENIA NARODU WALCZY SIĘ O PODWYŻKI …………

TO TU ODDAJE SIĘ PIENIĄDZE KREZUSOM  ………………..

                                          WSTYD MI. 

ZABRALI BIEDNYM – DALI BOGATYM   ZAJEBIŚCIE !!

        CZŁOWIEK DOSTAJE POPIERDOLENIA ZMYSŁÓW  

     OGLĄDAJĄC FILMY Z ROBIN HOODEM  – BO KOMU ON

   ZABIERAŁ ??? I KOMU DAWAŁ ??? A MOŻE POŻYCZAŁ ???

SZEF ŻYDOWSKIEJ FIRMY KRĘCI PEJSEM W ZACHWYCIE

                 I PROSI O WIĘCEJ  – NIEBAWEM !!

                                                                            ciąg dalszy nast…..  

==============================================


NIKT NIE CHCE PŁACIĆ ZA CZYJEŚ BŁĘDY I TO TYM BARDZIEJ , GDY

WCHODZĄ W RACHUBĘ NASZE PRYWATNE CIĘŻKO ZAROBIONE PIENIĄDZE.

========================================================================================================================================================================================

 PRACOWNICY MOBILIS Sp.z.oo WARSZAWA-BYDGOSZCZ-KRAKÓW  

                      DOSTALI PROPOZYCJĘ NIE DO ODRZUCENIA

EUGENIUSZ SZ.  PREZES   POWYŻSZEJ  FIRMY    PRZEWOZOWEJ

 PARAJĄCEJ   SIĘ   PRZEWOZAMI    LUDZI    W TRANSPORCIE MIEJSKIM –

WPADŁ NA GENIALNY POMYSŁ WYWŁASZCZENIA SWOICH PRACOWNIKÓW  

                                         NA ZASADZIE

I TU PRZYKŁAD :

========================================================================================================================================================================================

            

========================================================================================================================================================================================

PRACOWNICY MOBILISA ZATRUDNIENI W CHARAKTERZE KIEROWCÓW    ŚREDNIO ZARABIAJĄ  2  DO 2,4 TYS ZŁ.     A MUSZĘ PRZYPOMNIEĆ    ,   ŻE NIE JEST TO LEKKA PRACA

 PRZY POWYŻSZYCH     ZADEKLAROWANYCH    CIĘCIACH    PRZEZ    ZARZĄD   FIRMY

ZAJRZY IM NĘDZA DO PORTFELI.        

SAME CIĘCIA –         DOSŁOWNIE NIKT SIĘ   NIE PRZEJMUJE ………….

ALE ZA TO Z  INFORMACJI PEWNYCH WIADOMO ,ŻE FIRMA STARUJE DO PRZETARGU NA KUPNO  

PKS      CZĘSTOCHOWA   I JAK TU KURWA BYĆ SPOKOJNYM  !!!!!!!!!!!

Odpowiedzi: 6 to “ŻYDOWSKA FIRMA CHCE PRZYCIĄĆ GŁODOWE PENSJE PRACOWNIKÓW”

  1. dziekan said

    ZASŁYSZANE…..

    ~jacek2012-01-12 20:30
    Duda . ciebie powinna interesować terażniejszośc , Jeśli ku,,,w a nie masz o czym rozmawiać na temat .drożyzny. płac. emerytur. spraw służby zdrowia .korupcji we władzach to zamknij pysk. Nie o taką Solidarność walczyli nasi ojcowie, Wstyd Duda wstyd

    ~Wiesio13 bicz na PISiory2012-01-12 19:34
    duda…jestes ciemniakiem…

    Solidarność w 1980 roku nie chciała żadnej zmiany ustroju. Czyżbyś nie znał słynnych 21 postulatów ? Przeczytaj, to czystej wody socjalistyczne hasła. Solidarność chciała tylko trochę władzy dla siebie w socjalistycznym państwie.

    Lubię

  2. edgier25 said

    Pokorne ciele dwie krówki ssie, czyż nie?

    Lubię

  3. kinga said

    Dużo gada mało robi, głupek.

    Lubię

  4. kinga said

    To jest aż tak nie dobrze ???? 😦

    Lubię

  5. dziekan said

    I DZISIAJ MOGĄ ZROBIĆ TO SAMO – KTO MA KORZENIE ŻYDOWSKIE NIE WYJEDZIE Z KRAJU POLSKIEGO

    Lubię

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: