edgier25

WordPress – Wiadomości

PIERWSZA w/g SKURWIAŁYCH ZNAWCÓW BYŁA WINA CZŁOWIEKA

Posted by edgier25 w dniu 7 Marzec 2012


***********************************Edgier25@wordpress.com

Była usterka zwrotnicy. Dyrektor linii potwierdza…..   !!!!!

WYCHODZI NA TO ,ŻE MASZYNISTA POCIĄGU POWINIEN ZAPIERDALAĆ TAK JAK MOTORNICZY – Z WAJCHĄ  NA ROZJAZDACH ……  SKORO NIE MOŻNA JUŻ WIERZYĆ INNYM , KTÓRZY BYLI ODPOWIEDZIALNI ZA SPRAWNY SYSTEM .  

 A GŁUPIEGO ZAWSZE ZNAJDĄ !!!!

WSZYSTKICH TYCH PSEUDO – ZNAWCÓW , KTÓRZY WYPOWIADALI SIĘ PUBLICZNIE  PO

KATASTROFIE KOLEJOWEJ POWINNO SIĘ WYPIERDOLIĆ NA ZBITE MORDY  TAK ,

ABY JUŻ NIGDY NIE SZKALOWALI INNYCH LUDZI PRZED CZASEM .

Na torze pod Szczekocinami, gdzie doszło do tragicznego wypadku, zaledwie kilka minut przed katastrofą pojawiła się usterka zwrotnicy i druga dotycząca semafora – wynika z dokumentów, do których dotarła TVN24. Z zapisów w kolejowych dokumentach wynika, że dyżurny ruchu ze Starzyn powinien wiedzieć, że jedna ze zwrotnic nie działa. PKP PLK sprawy nie komentują. – Wiem, że taka usterka została zarejestrowana, ale nie wiem, czy miała wpływ na katastrofę – powiedział z kolei w TVN24 Adam Młodawski, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych.KATASTROFA KOLEJOWA W SZCZEKOCINACH- RAPORT

 TVN24 dotarła do księgi wypadków i incydentów kolejowych dla IZ Kielce, linii nr 64 za okres 30.11.2011 – 03.03.2012. Zawiera ona zestawienie usterek urządzeń sterowania ruchem kolejowym na linii 64 (odcinek Kozłów – Starzyny) od momentu uruchomienia posterunku odgałęźnego Sprowa (30.11.2011).

Z dokumentu wynika, że w dniu katastrofy na posterunku Starzyny, o godzinie 20.40 pojawiła się usterka. Została ona odnotowana tak: „Brak kontroli położenia rozjazdu nr 3/4 w położenie minus”. Może to oznaczać, że dyżurny ruchu ze Starzyn wiedział, że jedna ze zwrotnic nie działa, nie można było jej jednak przełożyć tak, aby pociąg Interregio zjechał na prawy tor, jak powinien (jechał cały czas lewym).

W tym samym dokumencie można przeczytać, że do kolejnej usterki doszło o godzinie 20.48 na posterunku Sprowa. Była to usterka „urządzeń SRK. Dla pociągu 31100/1 wygasł semafor wyjazdowy „A” pociąg wyprawiono na Sz „A”. Oznacza to, że wygasł sygnał zezwalający na jazdę i podano tzw. sygnał zastępczy.

POWINNI  SPRAWDZAĆ INNE GAŁĘZIE TRANSPORTU

POD KĄTEM SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ ……….  TAKIE JAK AUTOBUSY KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ , TRAMWAJE itp. ,

 A BYŁO BY TO ZATRWAŻAJĄCE !!!!

 

***********************************Edgier25@wordpress.com

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: