edgier25

WordPress – Wiadomości

CHIŃSKA REKLAMA EURO 2012 W AKOMPANIAMENCIE ZMAGAŃ WOJENNYCH – CZYŻBY ?!

Posted by edgier25 w dniu 21 Maj 2012


W TYM KLIPIE JAK BY NIE PATRZYŁ WIDAĆ PRZESŁANIE ZMONTOWANE PRZEZ CHIŃCZYKA DLA EUROPY .

MOŻNA  BY RZEC WY KOPIECIE W PIŁKĘ , A KTO INNY WAM DUPY SKOPIE…

A MOŻE …….. BYĆ I TAK- 

DO POLSKI MA PRZYJECHAĆ 50 TYSIĘCY KIBICÓW ROSYJSKICH MOGACYCH NI  Z GRUSZKI NI PIETRUSZKI WYWOŁAĆ BURDY I AWANTURY

RZECZĄ OCZYWISTĄ JEST ,ŻE DO TEGO WSZYSTKIEGO WMIESZA SIĘ POLICJA JAKO ORGAN ZBROJNY ….

DO ROSJI DOTRĄ WIEŚCI O BITYCH I PONIŻANYCH ROSJANACH PRZEZ POLAKÓW !!!

JAK MYŚLICIE JAKI MOŻE MIEĆ TO ODDŹWIĘK W SZTABIE ROSYJSKICH WŁADZ ????  CO? 

TO JEST TYLKO GDYBANIE , ALE SCENARIUSZ JEST PROSTY I MAŁO SKOMPLIKOWANY , A JAK WIADOMO RUSKIE NIE LUBIĄ KOMPLIKACJI.

LUB TEŻ  

WIDZIANY W SPOSÓB ZROZUMIAŁY TYLKO DLA CHIŃCZYKA – DUCH WALKI SPORTOWEJ NA BOISKU….. BYĆ MOŻE DLA NICH MECZ PIŁKARSKI JEST SWOISTEGO RODZAJU WOJNĄ

dodam parę komentarzy …

Czytam, czytam i własnym oczom nie wierzę. Jaka martyrologia? Jaka symbolika?

To jest prosty klip do prostego chińskiego widza. Mówi o ataku „skośnookich” na Europę a ona sobie w tym czasie w piłkę kopie. Trochę to prześmiewcze, trochę podnoszące samoocenę chińczyków.

Maleniak 39 min. temu

************************

W komentarzach pojawiają się głosy że to obraz Polski,która powstała po wojnie i organizuje Euro. A więc:

1.Dlaczego w meczu na filmie grają Azjaci z Hiszpanią?

2.Skąd w tle Koloseum i Big Bean?

3.Skąd jakieś strzelające roboty?

Abstrahując od tego reklama mi się podoba,fajnie się ogląda i spoko kawałek w tle. Mimo to nie wiem nadal co ma to wspólnego z Euro :p

PalaGamesStudio 2 godz. temu

*************************

w razie czego pamietajcie ze tak jak podczas 2 WŚ wszystkie strony były tylko pionkami tak samo jest obecnie – cele sa globalne i inne niz sie wiekszosci wydaje ———– „Generał z chińskiego Narodowego Uniwersytetu Obrony powiedział, że Chiny nie powinny się wahać w celu ochrony Iranu, nawet jeśli oznacza to wywołanie trzeciej wojny światowej, podczas gdy coraz więcej okrętów wojennych USA jest wysyłanych do regionu” – – – – – ZBAWIENI c o m – teoria NWO to grożna półprawda

33dmxplll 18 min. temu

************************

Wyobrażenie w naszej części kontynentu w Azji jest takie że kojarzy się głównie z martyrologią II wojny światowej.Ten klip był robiony na potrzeby tamtejszego widza i tak a nie inaczej wygląda.To co dla nas jest absurdalne dla Nich jest jak najbardziej na miejscu.

Piosenka utrzymana w rytmie marszowym i odpowiedni klip stanowią energiczną i porywającą całość.Osobiście wolałbym coś w tym stylu niż koko spoko.

iperyt77 1 godzinę temu

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: