edgier25

WordPress – Wiadomości

Atak na Marsa – NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ CZŁOWIEK Mógł WYMYŚLIĆ ………???

Posted by edgier25 w dniu 24 listopada 2012


MYŚLAŁEM ,ŻE JUŻ NIC NIE JEST MNIE WSTANIE ZASKOCZYĆ , A TU MASZ ….. PRZEGLĄDAJĄC STRONKI PORAZIŁ MNIE ARTYKUŁ NO NIE WIEM JAK TO OKREŚLIĆ ….. BRAK ZASZEREGOWANIA  W SPISACH……   JEDYNIE DOBRY MATERIAŁ FILM sf………?????

KURWA JADNAK CZŁOWIEK NIE DOCENIA  

RYCERZY JEDI !!!

(tytuł własny)

Do tej pory wszyscy byliśmy przekonani o tajemniczych zjawiskach ufo na niebie, o istnieniu inteligentnych, rozwiniętych duchowo, wyprzedzających nas miliony lat obcych. Jednak były pracownik rządowy Jeremy Blisson w USA odważyl się pod ryzykiem śmierci ujawnić co tak naprawdę rząd USA i NASA ukrywa przed ludzkością. To wszystko zmienia o 180 stopni dotychczasowe podejrzenia i poglądy wielu badaczy zjawisk UFO oraz zawodowych ufologow. Wg. odtajnionych przez Jeremiego informacji i tajnego jak dotąd raportu (zdj. pow.) wynika, że to wcale nie obcy są bardziej zaawansowani technologicznie od nas, to nie oni nas porywają, to nie oni są nad nami górą, to nie oni szykują sie do ujawnienia ludzkości w roku 2012, tylko… to NASA juz od ponad 20stu lat odwodzi i atakuje obcych na Marsie, a także na ksieżycu Jowisza – Europa. W odtajnionych aktach są zawarte tysiące raportow z przebiegu dzialań militarnych na Marsie, obcy zostali zaatakowani kilkakrotnie przez flotę USA i przejeto ich bazy na Marsie. Jak łatwo się domyslić wszystkie jawne zdjęcia Marsa są sfalszowane. Najciekawsze jednak rzeczą jest fakt, że obcych znaleziono za pośrednictwem sondy Voyager wysłanej w latach siedemdziesiątych w poszukiwaniu życia we wszechświecie! Nasa odebrała sygnal od szaraków na początku lat osiemdziesiątch, przez ponad 10 lat szykowała się do wyprawy i ataku na bazy obcych. Natomiast obserwacje ufo na naszej planecie, to nic innego jak dezinformacja rządu USA, który w jak najskuteczniejszy spósob odwracał uwage od tego jaka faktycznie jest prawda. Wciskano nam bajki i legendy o groźnych i panujących nad nami obcych, którzy nas porywaja, wszczepiają implanty. A latające spodki to tak naprawdę rządowe zabawki, którymi NASA zaatakowała obcych, ktore są poprostu testowane na naszym niebie, a my bierzemy je za pojazdy kosmitów. I obcy nigdy nie posiadali pojazdów antygrawitacyjnych, to wszystko nasze ludzkie wynalazki! A szaraki zamieszkujące Marsa oraz inna rasa zamieszkująca księżyc Europa, są na niższym stopni technologicznym i nie posiadają kosmicznych pojazdów latających! czyli jest zupełnie na odwrót niż wszyscy myśleliśmy. Przez wszystkie lata byliśmy umiejętnie oszukiwani przez USA, ukrywali oni swoje barbarzyńskie „krucjaty” w kosmosie. Kolejna sprawa – kregi w zbożu! Okazało się, że to nic innego jak wołanie obcych o pomoc! w nadziei ze istnieją jeszcze dobrzy ludzie na ziemi i zrozumieją ich przekaz i pomogą. Szaraki porozumiewają się za pośrednictwem kreowania znakow za pomocą telepatii na ogromne odległości, wysyłaja kule energii, coś jakby organiczne sondy (jednak nie potrafią jej wykorzystywać w innych celach). Słynny krag w zbożu, o nazwie „Alien Face”, gdzie jest przedstawiony portret szaraka z zapisem kodu binarnego, zawierał jedno nieroszyfrowane, tajemnicze słowo brzmiące „EELRIJUE”. Wg. analizy jezyka szaraków w raporcie, okazało się, że to słowo oznacza nic innego jak „POMOCY!”. Podobnie było z sekcją zwłok kosmitów, jeden z kosmitow probował uciec z bazy USA, porywając statek antygrawitacyjny rzadu, niestety słaba umiejetność pilotażu spowodowala katastrofe. Po czym zrobiono niby sekscje zwłok na kosmicie z rozbitego UFO, a tak naprawdę bylo to nagranie jednej z tysięcy sekcji zwłok. Wszystko to zawiera raport. Sam Jeremi twierdzi, że: „nawet wsród pracowników NASA nie wszyscy byli wtajemniczeni, poprostu pracowali, robili swoje, nie wolno im bylo pytać do jakich celów zostaną użyte te urządzenia, mówiono im tylko, że są to doświadczenia naukowe”. A potem dodał: „gdy się o tym wszystkim dowiedziałem, sam byłem w ogromnym Grey_Light_Colorz_PDT_10u, poprostu niemogłem wydobyć z siebie słowa, gdy dotarłem do takich dokumentow”. Jeremi Blisson pracował przez 8 lat w NASA w dziale technologii lotniczych i nowoczesnych napędow antygrawitacyjnych, lecz sądził że beda one wykorzystywane jako siły wojskowe na Ziemi, jednak wzbudziło w nim podejrzenie to, że w ciagu 20 lat nawet jeden pojazd antygrawitacyjny nie został oficjalnie wprowadzony do armii wojskowej na Ziemi, dlatego postanowil zaryzykować i dotrzeć do prawdziwych informacji, okazało się że maszyny latają w kosmosie i są maszynami do egzekucji. Akta zawierają także szczegółowe raporty z przerażajacych doświadczen robionych na szarakach, porażanie ich prądem, badanie reakcji mięśni, a takze tortury. Żyliśmy pięknym mitem inteligentnych, budzących strach, mających nad nami przewage istot pozaziemskich, którzy nad nami panują i którzy traktują nas jak rybki w akwarium, jak robaczki hodowlane, a tymczasem okazalo się, że to my jesteśmy największymi i najbardziej złymi istotami w naszym układzie słonecznym, mordercami kosmosu. Kolejna sprawa, słynna twarz na marsie i piramidy, one naprawde istnieja! jednak nie są one pozostałościami dawnej marsjanskiej cywilizacji, tylko budowlami obecnej cywilizacji, ktora jest na niższym stopniu rozwoju technologicznego niż my. Można domyśleć się, że mają tam rok 4000 p.n.e. Nie opanowali jeszcze tak wysokiej technologii architektury jak my, ale za to posiadaja już prymitywne maszyny latające, także ich rozwój techniki układa sie troche inaczej, niż ukladał się jej rozwój na Ziemi. Teraz chyba najbardziej kontrowersyjna sprawa – loty na księżyc. Wszystkie misje Apollo, które dla opinii publicznej były lotami na ksiezyc, w celu eksploracji itd. byly tak naprawde wyprawami mordu na Europe – ksiezyc Jowisza. Lądowanie na księżycu faktycznie nakrecono w studiu, bo cel wyprawy był zupełnie inny i w innym miejscu. I w rzeczywistości misja nie nazywała sie Apollo, ale „Zeus 1-16”. 

Ponizej zdjecia miast szarakow na marsie, wykonane zapewne przed atakami:

W roku 2012 NASA chce się publikować jako iż trzy wielkie statki obcych nawiedzą naszą planetę. Jak wiadomo, dzisiejsza polityka opiera się na zastraszaniu cywilów więc obawiamy się iż te zdarzenie będzie powodem unicestwienia większej populacji ludzi na Ziemi. Jako by przetrwała wiara w wielkich inteligentnych i strasznych obcych, Ci oto agenci zacznął wojnę z ludzkością na Ziemi. Nikt się nie domyśli nawet, że rząd USA i NASA będzie stał za tym. Planowane masowe ludobójstwo jest odpowiednikiem tego co jemy, pijemy, oraz w jakim zanieczyszczeniu zyjemy. Aby dopełnić plan depopulacji należy poraz kolejny, ale już w sensie militarnym zastraszyć całą ludzkość, bo jak wiadomo zredukowana w populacji liczebność ludzi zacznie być seperowana do bezpiecznych tzw. rejonów, czyli tam gdzie rząd Światowy chce pozostałych przy życiu ludzi upchnąć. Jak wiadomo następnym cyklem będzie czipowanie za pomocą wszczeopiania implantów, abyż nikt nie był wolny i zdany na pozakontrolę owego systemu. I znów ludzie wracaja do dawnej niewoli Egipskiej tworzonej lata temu za Reptilianów! 

Baba Wanga także przewidziała co się stanie, ale jej daty mijają się z celem, iż już dziś obserwujemy to co miało mieć miejsce za tysiąc lat. 

translate google

Encyklopedia Astronautica


Von Braun Mars Expedition – 1969

( opis zamieszczony tak na wszelki wypadek , gdyby ktoś myślał że  jest to nie … możliwe)

Amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1969. Ostateczna wizja von Brauna dla załogowych ekspedycji na Marsa był solidny plan, który eliminuje wiele ryzyka innych scenariuszy. Dwa statki będą latać w konwoju z orbity Ziemi na Marsa iz powrotem.

Byli całkowicie do ponownego użycia do przyszłych wypraw, jedynym elementem są zbędni są Excursion Module Mars bywał powierzchni planety. To była ostatnia próba von Brauna, aby przekonać rząd amerykański sfinansować swoje marzenie. Pięć miesięcy później, że będzie pauzował w ślepą uliczkę pracy centrali NASA, i odejdzie z agencji dwa lata po tym.

 zmarscom.jpg
Wyprawy na Marsa 
Mars wiodące projekty załogowych wyprawa do wspólnej skali (pomarańczowy pasek reprezentuje 100 m). Lewy górny: Von Braun, 1948-1956; top środkowy, NASA EMPIRE, sędzia; Stuhlinger 1962; Bono Deimos; środkowa, NASA TRW, MPRG, IMIS, 1965/71, w prawym górnym, STCAEM, SAIC, Misje Reference Design, 1983 – 2001; dolne rzędy, rosyjskie projekty, 1956/86, poniżej, pomarańcza, bary, rosyjskie i amerykańskie słoneczna elektryczne wzorów.

Udane lądowanie na Księżycu Apollo 11 przedstawia krótki okres politycznego zapału do załogowych lotów kosmicznych. Nowa Grupa zadaniowa Przestrzeń powstała polecić post-Apollo program kosmiczny załogowego. Na 04 sierpnia 1969 NASA Administrator Paine poinformowała Grupa Zadaniowa przestrzeni, Vice Agnew przewodniczenia prezydenta, na proponowanym Marszałkowskiego post-Apollo planu zintegrowanego. Von Braun przedstawiła plan załogowej ekspedycji na Marsa jako następcą Apollo. Zintegrowany Plan przewidywał pierwszy lot załogowego promu przez 1975, orbita ziemi stacja kosmiczna wkrótce potem, z produkcji i poprawa Saturn V Ustawicznego oraz Nerva jądrowej termicznej górnej fazie rozwoju wypełniającej. Wszystkie z tych projektów oznaczałaby sonda Mars jak ta zaproponowana przez Boeinga w 1969 roku mógł się rozwijać, z tylko nowego sprzętu wyjątkowej będącej Module Excursion Mars (Module Misja będzie jednym z modułów już sprawdzone na stacji naziemnej orbity). Testowanie w orbicie pierwszego modułu Mars Excursion ma się rozpocząć w 1978 roku, pierwsze lądowanie Mars nadchodzi w 1982 roku.

 zmars69a.jpg

zmars69b.jpg                        mars69mm.jpg

Von Braun był oryginalny scenariusz zmieniał Expedition Mars między 1952 i 1956 zmniejszyć o połowę rozmiar swojej oryginalnej sondy Mars wyprawy. Używał tych samych metod w 1969 do z sondy Mars pod pół masy IMIS 1968 Boeinga. Pozwoliło to dwa wyprawa sonda Mars podróżować w konwoju na misji razem, zapewniając preferowaną wzajemnego von Brauna wsparcia i back-up. Promy jądrowej służące do napędu były zasadniczo takie same jak moduły Podstawowej Boeinga Napędowych i miał 38 ton mniej pędny. Ale ze względu na niższe delta-v na orbicie Marsa, tylko trzy z Nerva modułów podstawowych napędowego (obecnie nazywa się Nuclear wahadłowy) potrzebne były na statku, w przeciwieństwie do pięciu w badaniu Boeinga. Sonda składa się z głosu na rufie:

 

Dwa boczne PPM jest. Były one tylko częściowo napędzany, wystarczy na niezbędne delta-V, aby ustawić sondę w kierunku Marsa w dniu 12 listopada 1981 roku. Następnie oddziela się i manewrować z powrotem na spotkanie i dokowanie z naziemnych stacji orbitalnej. Tam zostali zatankowany i wykorzystywane do celów Ziemia-Księżyc transportem lub przyszłych ekspedycji na Marsa.

Centralny PPM. Dało to wszystkie pozostałe delta-V dla misji – włączony w orbitę Marsa, trans-Ziemi wtryskiwania, a manewry hamowania tylnej na orbitę okołoziemską na koniec misji. Znaczne oszczędności uzyskano przez hamowanie do i pozostawienie dużej wysokości eliptyczną orbitę Marsa raczej niż o niskiej wysokości orbicie kołowej.

Planetary Mission Module. Było to wynikiem badań fazy B do identyfikacji modułu, który może być używany zarówno do ziemi i księżycowych stacji kosmicznych i lotów międzyplanetarnych. Przewidziano sześć kwartałów z załogi podczas misji. Miał wystarczające materiały eksploatacyjne, które 12 załoga może być wspierane w przypadku jedna z sondy musiano zrezygnować z dowolnego miejsca na trasie.

Moduł Excursion Mars. Odmiana tej misji miał masę 43 ton. To może zejść z wysokiej orbicie eliptycznej i wspierać trzy załogi na powierzchni do sześćdziesięciu dni. Ponieważ były dwa statki konwoju, dwa MEM’S może wylądować blisko siebie i wzajemnego wspierania. Wszystkie sześć załoga powierzchnia może powrócić w jednej z pań scenach wynurzania w razie potrzeby.

16 bezzałogowych sond. 12 wróci próbek z różnych miejsc na powierzchni Marsa na orbicie PMM. Four byłby spadł do atmosfery Wenus podczas swingby takiej planety o powrocie do domu.

Profil zadaniem było następujące:

 

12 listopada 1981: Trans-Mars wtrysku. Każdy statek kosmiczny miał masę wyjściową na niskiej orbicie o 727 ton metrycznych. Po 3,8 m / s, manewru, dwa boczne PPM s byłby oddzielić, pozostawiając jeden ppm, PMM, MEM, i sond, o łącznej masie 614 ton.

09 sierpień 1982: orbitę Marsa. Sonda weszła eliptyczną orbitę Marsa. To wymaga z delta-V tylko 2,2 km / s, tylko 1/3 do 1/8, w ilości Boeing zakłada ich badaniu uzyskania orbicie kołowej. To był wielki kierowca w zmniejszeniu całkowitej masy wyprawy. Msza przed manewrem było 295 ton, a potem około 226 ton.

MEM jednostkowym i udaliśmy się na powierzchni. Tymczasem trzy załogi opuścił pokład każdego PMM upuścić 12 próbki zwrotne sond i ankiet powierzchni Marsa i księżyce z orbity.

28 października 1982: Trans-Earth Injection. Po rzucić MEM i sondy, masę na początku manewr 172 ton.

28 lutego 1983: Venus swingby. To zmniejsza prędkość na powrót do ziemi, i pod warunkiem, dodatkową możliwość nauki. Cztery sondy spadły do ​​atmosfery Wenus.

14 sierpnia 1983: Wprowadzenie Earth Orbit. PPM wystrzelił po raz ostatni do wyhamować statku kosmicznego na niskiej orbicie. Jest podłączony z orbitującej Ziemi stacji kosmicznej i załogi i ich próbki zostały umieszczone w kwarantannie. Końcowa masa każdego statku był 72,6 ton. Von Braun wolał to podejście do bezpośredniego powrotu na Ziemię w module Apollo Command. Jego profil misja wykonana propelent dostępne dla niej i ryzyko zanieczyszczenia ziemi przez organizmy marsjańskich został wyeliminowany.

Sonda Mars sam będzie odnowiony poprzez lotów wahadłowców, dwa dodatkowe etapy związane PPM, całość uzupełniła zapasy i tankować, w gotowości do dalszych wypraw na Marsa w 1983, 1986 i 1988 – co prowadzi do 50-osobowej bazy Mars w 1989 roku. Z wyjątkiem MEM, wszystkie sondy była ponownie. Von Braun szacuje ta kolonizacja Marsa w ciągu 20 lat może być zrealizowane z budżetu NASA szczytowej 7 miliardów dolarów rocznie. Ten wytrzymały, stosunkowo bezpieczny plan był kulminacją 20 lat planowania misji Mars przez Peenemuende zespołu i wziął pełne wykorzystanie innych elementów infrastruktury kosmicznej w planu NASA. Oferował możliwość dla Von Braun, aby świadczyć swoje długo przechowywane marzenie o załogowej ekspedycji na Marsa w jego życiu.

Grupa Zadaniowa Przestrzeń wykonane ostateczne sprawozdanie w dniu 15 września 1969 r., zalecając całą rozległą infrastrukturę przewidywał Von Brauna. To nie miało być – każdy element planu NASA, za wyjątkiem tak bardzo zaburzoną konstrukcji promu kosmicznego, będą usuwane z dala od biura budżetowego Nixona. Nie było poparcie społeczne dla takiego systemu grand. Zobacz Marsa jako pozornie jałowe, bez życia, i nieciekawy świat w każdym razie został wzmocniony przez Mariner 7 misji, która przeleciała przez planetę dzień po prezentacji von Brauna powstał. Jego największym marzeniem zgnieciony, Von Braun został pauzował do postu siedziby NASA siedem miesięcy później. Opuścił NASA w 1972 roku i zmarł w 1977 roku.

 

Von Braun Mars Expedition – 1969 Mission Podsumowanie:

 

Podsumowanie: Final NASA / Von Braun na projekt załogowej ekspedycji na Marsa za pomocą jądrowego termicznych rakiet.

Naped: Nuclear termiczny

Hamowanie na Marsie: napędowy

Typ misji: opozycja

Venus swingby: tak

Split lub All-Up: wszystko zależy

ISRU: no ISRU

Uruchom Rok: 1981

Załoga: 12

Powierzchni Marsa payload-ton: 5

Outbound czasowe dni: 270

Mars-czas pobytu: 80 dni

Powrót czasowe dni: 290

Razem Mission czasowe dni: 640

Razem Ładowność Wymagany w najniższej orbicie Ziemi ton: 1452

Wszystkich strzelniczy Wymagany-ton: 1088

Frakcja Propelent: 0,74

Masa na załogi-ton: 121

Uruchom Ładowność pojazdu do ton LEO-metrycznych: 249

Liczba wprowadza Wymagane Zmontuj Payload na niskiej orbicie: 6

Uruchomienie pojazdu: Saturn V-25 (S) U

Masa brutto : 726.000 kg (1.600.000 funtów). Unfuelled masowe :. 182.000 kilogram (401.000 funtów) Wysokość : 82,00 m (269,00 m). Średnica : 10,06 m (33,00 m). Thrust : 1,733.80 kN (389774 lbf). Impuls : 850 S.

Mars Evolution 1988


zmevoecv.jpg
Mars Evolution 88 
Cargo Electric Vehicle 
: NASA

Amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1988. W 1988 roku NASA podjęła cztery studia przypadków dotyczące szybkiego reagowania na zagrożenia sowieckiego wyprawy załogowej na Marsa.

Evolution Mars studium przypadku zbudowany zdolności, które mogłyby prowadzić do rozwoju samowystarczalny, trwałej obecności człowieka poza niskiej orbicie Ziemi. Osiągnięto to w dwóch etapach: powołanie na stałe obsadzone obiektu na Księżycu, prowadzące do utworzenia podobnej placówki na Marsie. Istotna infrastruktura obejmują produkcję tlenu na Księżycu i rakietowe na Phobos i Deimos. Elektryczne Pojazdy ciężarowe ruszy ładunki z niskiej orbity Ziemi na Księżyc i z księżyca Marsa. Dopiero znaczne infrastruktura została zbudowana w orbitę Marsa, to wyładunek odbywa, około 2010.

Ewolucyjne podejście stworzyły podstawę dla dalszego rozwoju technologii, doświadczenie w rozwoju przyczółek i zamieszkiwania, wykorzystanie lokalnych zasobów, a także rozwój placówki z możliwości dalszego rozwoju. Opracowanie to zostało ograniczone przez ograniczenia masy do LEO w celu wspierania kreatywności w nowych zastosowań technologicznych i in-situ wykorzystanie zasobów.

Księżycowy faza misji obejmuje rozwój księżycowy placówki naukowej i zasobów, który został zdominowany przez księżycowy rośliny tlenu ciekłego, lokalnego do regionalnego poszukiwań geologicznych, a życie obiektu laboratoryjnego nauk dla prowadzenia cząstkowej ciężkości badań.Ponieważ położenie placówki może być podyktowane względami zasobów i operacyjnych, i nie obserwacyjne Science, daleko boczne strony nie obowiązkowa.

Ładunek i pilotowane księżycowy wehikuły kosmiczne zostaną wykorzystane do optymalizacji dostarczania ładunku i wymiany załogi. Outpost księżycowy byłby zdolny stałego zamieszkania, i załogi zajmie go na okres od sześciu miesięcy do roku od obrotów.

Kolejne się do rozwoju i funkcjonowania zakładu księżycowego, a po bazie wiedzy pozaziemskiego przebywania ludzi ustalono, ludzkich misji badawczych na Marsa będą podejmowane. Tlen produkowany na Księżycu będzie udostępnione do sondy Mars, które odbiegają od Księżyca na Marsa za pomocą manewru przelotu Ziemi wtrysku. Koniunkcja klasy trajektorie były używane, z oddzielnym ładunków i pojazdów załogi. Te trajektorie wymaga około roku czasu pobytu w okolicach Marsa, albo na orbicie lub na powierzchni.

Nacisk w tych scenariuszy był lokalnym do regionalnych badań geologicznych z powierzchni Marsa, używając pilotowane i bezzałogowych systemów mobilności, a eksploracja Phobos i Deimos, w celu ustalenia zdolności do wydobywania propelent z jednego z księżyców wspierać kolejne misje. Badanie przewidywał trzy misje do systemu Mars, każdy w innym miejscu, w ramach przygotowań do ustanowienia stałego posterunku na Marsie.

Opis misji

Począwszy od około 2004 roku, seria pilotowane i loty cargo by wyruszyć na Księżyc. Załogi przeniosą na Księżyc na pokładzie chemicznie napędzanych pojazdów transferowych, natomiast sprzęt powierzchnia będzie transportowane poprzez Electric Vehicle Cargo. Kilka lat przeznaczy w konstruowaniu trwale skład której wchodzą centrum powierzchni. Doświadczenia będą gromadzone we wszystkich aspektach długotrwałych misjach planetarnych ludzkich poszukiwań: Nauki biologiczne, psychologiczne skutki oraz ludzkich dynamika, eksploatacja zasobów naturalnych oraz ich poszukiwań naukowych. Jednym z celów było opracowanie podstawy, z księżycowej gleby, ciekły tlen potrzebny do dalszych lotów Mars.

W około 2010, uruchomienie na Marsa odbędzie się. Specyficzny czas było otwarte, ale w ogóle nie występują, gdy zdolność księżycowy był wystarczający, aby zapewnić wystarczająco dużo propelent włączyć misję Mars. Najpierw Electric Vehicle Cargo będzie nosić urządzenie powierzchni Marsa, moduły wycieczek dla przewozów pomiędzy Marsem i Phobos, i różne rodzaje wyposażenia naukowego do systemu Marsa. Jako statek zbliżył się do systemu MARS, to zasnąć satelitów komunikacyjnych na orbicie synchronicznej, wysłać robota odkrywców do Deimos, a po przybyciu na Phobosa, zdeponowanie system wytwarzania paliwa. Ciekły wodór i paliwa ciekłe tlenu produkowane na Fobosa zostaną wykorzystane później w scenariuszu.

W następnym Ziemia-Mars szansę startu, sekundy Electric Vehicle Cargo, ponownego wykorzystania z księżycowego części misji, by wypchnąć (bezzałogowy) transport załogi na Księżyc do zasilania z księżycowego ciekłego tlenu. Po tankowania, pojazd ładunek opuści orbity Księżyca z załadowanym pojazdem personalnej Mars, a kiedy w cis-księżycowy kosmosu, oddzielić i rozpoczął swój powrót do niższej orbicie o Ziemi, gdzie może czekać na ponowne użycie na następnej misji promu . Pierwsza załoga została przewieziona do pilotowanego pojazdu Mars transferu, a po kontroli systemów, zaczęli swoją podróż na Marsa.

Nominalna plan był dla załogi na pobyt na Marsie około jednego roku, i powrócić na Ziemię po całkowitym czasie misji prawie trzy lata. Opcje istnieją dla załogi do wykonania przelotu przerwać misję (jeżeli wystąpił problem, misja może wrócić na Ziemię bez lądowania na Marsie, po całkowitym czasie podróży około 600 dni), lub w celu ograniczenia ich pobytu na Marsie nawet do 60 dni. Trzecia opcja istnieje od dwóch lat pobytu w Marsa.

Pilotowane wycieczki do Marsa, podobnie jak pierwszy opisany powyżej zostały przewidziane w możliwościach wynikających nośnych. Dalsze lotów towarowych byłyby potrzebne trwania podstawy Mars zabudowy.

Wyniki

Ewolucyjne studium przypadku umieszczony główne wymagania na niskiej orbicie Ziemi obiektów operacyjnych w montażu, zatankować, utrzymania oraz pojazdy międzyplanetarne usług. Obiekty będą również używane do przenoszenia znacznych ilości paliw przybywających z Ziemi i będzie służyć jako centrum transferowego dla załóg jadących do i powrót z misji planetarnych.

Niniejsze studium przypadku również wymagane orbital postoju i tankowania operacji w niskiej orbicie Księżyca, jak również w pobliżu Fobosa. Pojazd elektryczny ładunek służył jako mobilny węzła operacji poza niskiej orbicie Ziemi, dlatego technologia jądrowa elektryczny napęd do zasilania pojazdów elektrycznych ładunków był głównym wymogiem. Systemy i techniki aerocapture w Marsie i Ziemi były również potrzebne.

Przyrodniczy misje macierzyste i badania będą potrzebne, aby rozwiązać problem z zerowej grawitacji porównaniu sztucznej grawitacji dla dalekich rejsów na Marsa.W tym studium przypadku, że badania przeprowadzono w jednej szóstej grawitacji powierzchni Księżyca i na węźle LEO. Na stałe księżycowy baz Mars, maksymalna możliwa zamknięcie w systemach podtrzymywania życia należy zapewnić oraz znaczące ulepszenia w Space Station Freedom w systemach podtrzymywania życia były pożądane dla pojazdów marsjańskich transferowych. Samowystarczalność zawarte w tym przypadku pobierane wymóg dla rozwoju technologii i systemów dla górnictwa, przetwarzania i przechowywania zasobów lokalnych. Znaczny poziom energii do działania na powierzchni siedlisk, systemów i łaziki były wymagane, z konieczności, źródła energii jądrowej, jak że z SP-100 programu były najbardziej obiecujące technologie kandydujące. Jednak rozszerzenia do zakresu multi-MW miałoby być wykonane. Infrastruktura ta będzie składać się ze stałych baz załogowych niskiej orbicie ziemskiej, na powierzchni Księżyca, i orbity księżycowej. To wymaga dużej liczby pojazdów, które biorą udział w przygotowaniach infrastruktury w kierunku Marsa. Wszystkie pojazdy wielokrotnego definicji. Konserwacja i remont pojazdów wystąpią w LEO, na powierzchni Księżyca, Marsa i Phobosa, lub na Electric Vehicle Cargo. Pojazdy pomyślane były:

Electric Vehicle Cargo. ECV był głównym elementem cargo-noszenia zarówno księżycowych i marsjańskich porcje w Case Study. Ten pojazd zatrudniony reaktor jądrowy do silników jonowych elektroenergetycznych, wytwarzania stałej, niskiej thrust sposób napędu. Trzy były wykorzystywane w studium przypadku, z których jeden wydał pierwszy ładunek ładunku na Marsa i pozostał na Fobosa.

Pierwszy ECV byłyby dostarczane do LEO w 2002 roku. Pierwsze operacyjne lotu nastąpił w 2004 wraz z rozpoczęciem LEO do LLO (Lunar niskie orbity) spirali i ewentualnego dostarczenia pierwszego ładunku księżycowego na powierzchni Księżyca. Ten ECV będą wykorzystywane dla jednej dodatkowej misji księżycowej ładunków przed ich wykorzystaniem w pierwszej misji Mars ładunków w 2010 roku. Kwestia ludzi w obecności reaktorów jądrowych dla ECV jeszcze do rozwiązania. W konsekwencji, przyszłe badania były potrzebne do rozwiązania tego problemu, a system zasilania i parametry przedstawione wydajność uznano bardzo wstępne dla tego pojazdu.

 

  • Sucha masa: 125,0 t, z czego:Rodzaj Propelent: Argon

    • 5 Reactor MWe, Silniki: (75,0 t)

    • Zbiorników, Rezerwy paliw napędowych (10% gazu): (19,0 t)

    • Adapter Ładowność / Struktura (5% Ładowność): (31,0 t)

  • Specific Impulse: sekunda 6000

  • Ładowność: 620 ton

  • Pojemność Załoga: Bezzałogowy

  • Pojemność Propelent: 190 ton

Statek Transferowy Lunar. LTV przekazywane załodze i niektórych dostaw od węzła LEO do iz LLO. Raz w LLO, LTV wykonane spotkanie z personelem lądownika księżycowego (LPL) lub ECV. Załoga zeszła na powierzchni Księżyca w LPL. LTV została chemicznie napędzany i użył aerobrake dla aerocapture do Leo z LLO.

 

  • Suchej masy (silniki, struktura, itp.): 7,9 t

  • Rodzaj Propelent: LOX/LH2

  • Stosunek mieszania: 7/1

  • Specific Impulse: 470 s

  • Ładowność (w tym załoga): 1,0 t

  • Pojemność Załoga: 6

  • Pojemność Propelent: 18,5 t

Lunar Operations Vehicle. LOV była podstawowym składnikiem trzech pojazdów księżycowych lądowania: księżycowy cargo Lander (LCL), lądownik księżycowy personel i księżycowy tankowiec pędny.

Lunar Lander Cargo. LCL to podstawowa wersja LOV.

 

  • Suchej masy (silniki, struktura, itp.): 5,2 t

  • Stosunek mieszania: 7/1

  • Specific Impulse: 470 s

  • Ładowność: 40,0 t

  • Pojemność Załoga: Bezzałogowy

  • Pojemność Propelent: 46,0 t

  • Rodzaj Propelent: LOX/LH2 (LLO na powierzchni Księżyca)

Lunar Lander Kadr. Konfiguracja LPL pochodzi dołączając moduł załogi do LOV i wyeliminowanie tankownie miotający.

 

  • Suchej masy (silniki, struktura, itp.): 7,5 t

  • Stosunek mieszania: 7/1

  • Specific Impulse: 470 s

  • Ładowność (w tym załoga): 1,0 t

  • Pojemność Załoga: 6

  • Pojemność Propelent: 15,3 t

  • Rodzaj Propelent: LOX/LH2

Tanker Propelent Lunar. Konfiguracja LPT pochodzi dołączając księżycowych tlenu (LLOX) zbiorniki do LOV i dodanie Zbiorniki na paliwo.

 

  • Suchej masy (silniki, struktura, zbiorniki LLOX itp.): 14,6 t

  • Rodzaj Propelent: LOX/LH2

  • Stosunek mieszania: 7/1

  • Specific Impulse: 470 s

  • Ładowność: (od 60,0 t LLOX Lunar powierzchnia LLO)

  • Pojemność Załoga: Bezzałogowy

  • Pojemność Propelent: 52,0 t

Mars Pilotowany pojazdu. MPV był używany do przesyłania ekipę Leo do systemu Marsa. MPV składał się z trzech podstawowych elementów: moduł sasiada międzyplanetarny oraz w systemach podtrzymywania życia, wychodzące scenie, a scena powrotu. Pojazd był początkowo montowane w LEO na ECV a następnie przewożonych baranach na ECV do LLO. Tutaj, baza cargo księżycowy i wodoru wymieniono na LLOX. Wodór stosowany w LPT, który wydał LLOX do llo do stosowania w wychodzących i powrotu etapach MPV. Po MPV był wypełniony LLOX, ECV spiralnie od księżyca i umieścić MPV na wysokiej orbicie kołowej o Ziemi. ECV wrócił do Leo, a LTV, niosąc załogi Mars, wykonane randkę z MPV. LTV wrócił do Leo i MPV przeprowadził bum ucieczki Earth.

 

  • Sucha masa: 188,0 t, z czego:Rodzaj Propelent: LOX/LH2

    • Sasiada międzyplanetarny, systemy podtrzymywania życia, struktura, aerobrake itp.: (110,0 t)

    • Outbound Stage naped: (63,0 t)

    • Powrót Stage naped: (15,0 t)

  • Stosunek mieszania: 7/1

  • Specific Impulse: 485 s

  • Pojemność Załoga: 8

  • Pojemność Propelent: 522,0 t (420 t w wychodzącej Stage Propulsion, 102 t na etapie Propulsion Return)

Mars Lander Logistics. MLL zastosowano do dostarczania ładunków z ECV Mars do powierzchni. MLL były dostarczane przez ECV do systemu Marsa, gdzie oddzielone od statku towarowego i użył aeroshield rzucić prędkość, zeszli na powierzchnię Marsa.

 

  • Suchej masy (silniki, struktura, aerobrake itp.): 10,0 t

  • Rodzaj Propelent: LOX/LH2

  • Stosunek mieszania: 7/1

  • Specific Impulse: 470 s

  • Ładowność: 45,0 t

  • Pojemność Załoga: Bezzałogowy

  • Pojemność Propelent (od Phobosa do powierzchni Marsa): 20,0 t

Mars załogi pojazdu Sortie. MCSV był używany do przesyłania załóg z MPV na powierzchnię Marsa, Phobos i Deimos. MCSV były dostarczane do systemu przez Marsa ECV.

 

  • Suchej masy (silniki, struktura, aerobrake itp.): 15,0 t

  • Rodzaj Propelent: LOX/LH2

  • Stosunek mieszania: 7/1

  • Specific Impulse: 470 s

  • Ładowność (załoga i załogowy moduł): 5,0 t

  • Pojemność Załoga: 8

  • Pojemność Propelent: 60,0 t

Mars Evolution 1988 Podsumowanie misji:

 

  • Podsumowanie: NASA-szeroka analiza możliwości poszukiwawczych, zapewnienie ukierunkowanego programu ludzkiej eksploracji Układu Słonecznego

  • Naped: LOX/LH2

  • Hamowanie na Marsie: aerodynamiczny

  • Typ misji: opozycja

  • Split lub All-Up: split

  • ISRU: ISRU

  • Uruchom Rok: 2013

  • Załoga: 8

  • Powierzchni Marsa payload-metrycznych ton: 150

  • Outbound czasowe dni: 250

  • Mars czas pobytu-dni: 370

  • Powrót czasowe dni: 330

  • Razem Mission czasowe dni: 950

  • Razem Ładowność Wymagany w najniższej orbicie Ziemi: 330 ton

  • Masa na załogi kg: 41

  • Uruchom Ładowność pojazdu do LEO-ton :: 100

  • Liczba wprowadza Wymagane Zmontuj Payload na niskiej orbicie: 9

  • Uruchomienie pojazdu: NLS

     

    „Najgroźniejsze są wizje………….

    reszta jest tylko dopełnieniem”ad

     

Komentarzy 10 to “Atak na Marsa – NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ CZŁOWIEK Mógł WYMYŚLIĆ ………???”

  1. edgier25 said

    Das Marsprojekt – pierwszy projekt autorstwa Wernera von Brauna z 1952 roku; 70-osobowa załoga na pokładzie 10 olbrzymich statków odbywa trwającą w sumie 3 lata podróż na Marsa [7]
    MPK – pierwszy sowiecki projekt z lat 1956-1957 [8]
    Mars Expedition – modyfikacja projektu von Brauna z 1952 roku powstała w roku 1956; dwa statki zabierają 12 osób, zaś masa tych statków zmniejszona została o połowę [9]
    Raport 90 dniowy – raport wykonany z inicjatywy nowej polityki G. Busha; zakładał budowę całej orbitalnej infrastruktury i spotkał się z dezaprobatą kongresu USA ze względu na gigantyczne koszty przedsięwzięcia [10]
    Mars Direct – projekt R. Zubrina i D. Bakera opisany w książce „The Case For Mars” (Czas Marsa); innowacyjnym pomysłem było wykorzystanie instalacji do produkcji paliwa na powrót z marsjańskich zasobów
    Mars Semi-Direct – zmodyfikowana przez NASA wersja projektu Mars Direct [11]
    Design Reference Mission – kolejne wersje stworzone przez NASA na bazie projektu Mars Direct pod koniec lat 90., oznaczane skrótem DRM; powstały 3 wersje oznaczane symbolami 1.0 (1994 rok) [12], 3.0 (1997) [13] oraz 4.0 (1998) [14] [15].

    ***********************************
    Mars Semi-Direct[edytuj]

    Projekt zakłada wysłanie w pierwszej kolejności pojazdu powrotnego (Earth Return Vehicle, ERV) oraz orbitera. ERV wyląduje w przygotowanym miejscu na Marsie i zacznie produkcję paliwa z substancji dostępnych na powierzchni. Po kilku miesiącach zostanie wystrzelony właściwy statek z załogą i drugi ERV z orbiterem, dla następnych ekspedycji. Lądownik wyląduje w pobliżu pierwszego ERV, a załoga przeprowadzi badania i położy podwaliny pod budowę przyszłej bazy. Po pewnym czasie drugi ERV powinien również wylądować w pobliżu bazy. Podczas drogi powrotnej pierwszy ERV połączy się na orbicie z orbiterem i rozpocznie lot na Ziemię. W odpowiednich odstępach czasu wysyłane będą kolejne lądowniki, które zostaną połączone przez astronautów w kompleks mieszkaniowy i produkcyjny.

    *************************************
    Design Reference Architecture 5.0[edytuj]

    W 2007 roku NASA wyjawiła pewne szczegóły aktualnie opracowywanej załogowej misji na Marsa. Proponuje się użycie 6 rakiet Ares V oraz jednej rakiety Ares I. Plan wygląda następująco: Pierwsza rakieta leci z Habitatem (moduł mieszkalny), druga rakieta leci z modułem EDS i paliwem na wysłanie tej pierwszej do Marsa. Obie rakiety łączą się na niskiej orbicie okołoziemskiej (LEO). Trzecia rakieta leci z lądownikiem, który służy jedynie na przemieszczenie się załogi z orbity okołomarsjańskiej na powierzchnię planety i z powrotem. Czwarta rakieta ma moduł EDS i paliwo na wysłanie tej trzeciej na orbitę okołomarsjańską. Potem następuje 26 miesięcy przerwy. Następnie leci piąta rakieta ze statkiem transferowym (MTV – Mars Transfer Vehicle) i szósta rakieta z modułem EDS i paliwem na wysłanie tej piątej na Marsa. W końcu leci siódma ostatnia rakieta z załogą: Ares I. Łączą się na orbicie LEO i lecą około 200 dni w stronę Czerwonej planety. Na orbicie okołomarsjańskiej załoga przesiada się do lądownika, który tam od miesięcy czekał i pozostawia na orbicie MTV lądując w pobliżu Habitatu. Załoga pozostaje na powierzchni około 500 dni po czym startuje tym samym lądownikiem na orbitę, gdzie przesiada się do MTV, którym znów po 200 dniach podróży wraca bezpiecznie na Ziemię[6].

    Polubienie

  2. edgier25 said

    Associated Spacecraft
    Von Braun Mars Expedition – 1952 amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1952. Wernher von Braun podjął pierwszą analizę inżynierską o załogowej misji na Marsa w 1948 roku. Więcej …
    MPK Godz. rosyjski Mars wyprawę. Study 1956. To pierwszy poważny egzamin w Związku Radzieckim z załogowego lotu na Marsa został złożony przez M Tikhonravov. Więcej …
    Von Braun Mars Expedition – 1956 amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1956. Von Brauna Mars wyprawa przedstawiona w 1956 książce wspólnie z Willy Ley, eksploracji Marsa , została znacznie ograniczona w zakresie od 1952 wersji. Więcej …
    Stuhlinger Mars 1957 Amerykańskie załogowe wyprawy Mars. Study 1957. W 1954 roku Ernst Stuhlinger pomyślany pierwszej wyprawy na Marsa za pomocą słonecznego napędzie elektrycznym. Więcej …
    TMK-E rosyjski załogowy Mars wyprawa. Study 1960. Feoktistov czuł, że TMK-1 Mars załogowy przelot projekt był zbyt ograniczony. Jego grupa projekt zaproponowany w 1960 zakończona wyprawa lądowania Mars, do montażu w orbicie za pomocą dwóch lub więcej wystrzelenie N1. Więcej …
    TMK-1 rosyjski załogowy Mars przelot. Study 1959. W roku 1959 grupa entuzjastów z OKB-1 pkt 3 pod przywództwem GU Maksymowa rozpoczęła planowanie inżynieryjne pierwszego projektu niezwykłej załogowej wyprawy międzyplanetarnej. Więcej …
    Bono Manned Mars pojazdu amerykańską załogową wyprawę na Marsa. Study 1960. W 1960 roku Philip Bono, wówczas pracujący w Boeing zaproponował single-launch Mars wyprawy załogowej. Bono scenariusz był klasyczny kompromis wagi do ryzyka. Więcej …
    Mars NASA Lewis 1960 Expedition Amerykańskie załogowe wyprawy Mars. Study 1960. Pierwsze badanie NASA załogowego na Marsa wyprawy przedstawił opozycję klasy jądrowej, rakiet cieplnej zasilanego kosmicznego, która weźmie siedmiu astronautów na powierzchni planety przez 40 dni. Więcej …
    EMPIRE Aeronutronic Godz. amerykański Mars przelotu. Study 1962. Aeronutronic Mars konstrukcja sonda przelot z 1962 miał łączną masę 170 ton i zostanie uruchomiony w niskiej orbicie jednym uruchomieniem Nova booster. Więcej …
    EMPIRE Lockheed Godz. amerykański Mars przelotu. Study 1962. Lockheed na załogowy statek kosmiczny projekt Mars przelot z 1962 miał łączną masę 100 ton. Więcej …
    EMPIRE General Dynamics Godz. amerykański Mars przelotu. Study 1962. Załogowy General Dynamics ‚konstrukcja sonda Mars Orbiter z 1962 miał łączną masę 900 ton i zostanie uruchomiony na niską orbitę Ziemi z dwóch startów o Nova wzmacniaczem lub osiem inauguracji Saturn V. Więcej …
    Stuhlinger Mars 1962 amerykański załogowy Mars wyprawa. Przez 1962 Ernsta Stuhlinger napęd jonowy firmy Mars wyprawa ewoluowała w Pionie Projektów Badawczych na pięć 150-metrowego statku, mieszkania łączną załogą 15. Znacznie krótszy czas 475 dni misji zaplanowano. Więcej …
    Faget Mars Expedition Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1963. NASA Houston wsparła konferencję maja 1963 w którym zbadano szereg Mars scenariuszy ekspedycji. Więcej …
    Mavr Godz. rosyjski Mars przelotu. Study 1963. Odmiana-1 TMK scenariusza przez jednostkę Maksimov się nadal korzystać z jednego uruchomienia N1. Jednak przelot Wenus zostanie przeprowadzona na podróży powrotnej z Marsa. Więcej …
    TRW Mars Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1963. W 1963 roku zaprojektował TRW wyprawę na Marsa za pomocą aerobraking zarówno na Marsie i Ziemi, i swingby Wenus po powrocie. Więcej …
    Projekt Deimos Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1964. Deimos projektu była wyprawa Mars zaproponowana przez Philipa Bono w połowie lat 1960-tych. Byłoby wykorzystać ogromny Rombus jednostopniowa do orbity Booster, tankowany na orbicie Ziemi, tak jak w układzie napędowym na Marsa iz powrotem. Więcej …
    Sędzia Convair Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1964. Niekorzystne Manned Planetary – międzyplanetarne Roundtrip profile Expedition badano pod NASA umów Huntsville do General Dynamics i Douglas w czerwcu 1963 roku. Więcej …
    Sędzia Douglas Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1964. Niekorzystne Manned Planetary – międzyplanetarne Roundtrip profile Expedition badano pod NASA umów Huntsville do General Dynamics i Douglas w czerwcu 1963 roku. Więcej …
    MORL Mars Flyby Godz. amerykański Mars przelotu. Study 1965. W najbliższej przyszłości załogowy statek kosmiczny Mars przelot zaproponowany przez Douglasa w 1965 do lotu już w 1973 roku. Więcej …
    IMIS 1968 amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1968. W styczniu 1968 Boeing opublikował raport, który był efektem 14 miesięcy badań na potrzeby misji załogowych na Marsa. Więcej …
    Von Braun Mars Expedition – 1969 amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1969. Ostateczna wizja von Brauna dla załogowych ekspedycji na Marsa był solidny plan, który eliminuje wiele ryzyka innych scenariuszy. Dwa statki będą latać w konwoju z orbity Ziemi na Marsa iz powrotem. Więcej …
    KK Godz. rosyjski Mars wyprawę. Study 1966. Prace nad projektem TMK kontynuowane, w tym trajektoriach kompromis badań i doskonalenia projektu. Więcej …
    FLEM Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1966. Więcej …
    MK-700 Rosyjski załogowy Mars przelot. Study 1972. Chelomei był tylko główny projektant, aby zakończyć projekt projekt Aelita i przedstawić go do rządu radzieckiego. Więcej …
    MEK Godz. rosyjski Mars wyprawę. Study 1969. Mars Ekspedycyjny Complex (MEK) został zaprojektowany, aby podjąć załogę od 05:57 na Marsa iz powrotem trwające misji 630 dni. Więcej …
    Mars 1986 rosyjski załogowy Mars wyprawa. Studia 1978/86. NPO Energia wznowiono badania projektu Mars raz rozwój rozpoczął nowego wzmacniacza Energia w miejsce odwołanego N1. Więcej …
    NASA Mars Expedition 1971 amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1971. Finał wyprawy NASA Mars przed 1980. Sonda będzie używać sprzętu, transport, w tym SSME silników rakietowych etapach. Więcej …
    Mars przez Solar Sail brytyjskiej załogowej wyprawy na Marsa. Study 1982. W roku 1982 minimum-masa podejście do wyprawy na Marsa został zaproponowany, używając aerocapture na Marsie i korzystanie z długotrwałych transportu ładunków słonecznego żagla. Więcej …
    Planetary Society Mars Expedition 1983 Amerykańskie załogowe wyprawy Mars. Study 1983. Chemicznie zasilany Mars przelot-rendezvous misja lądowania zaprojektowany przez SAIC w ramach umowy do Planetary Society w 1983 roku. Więcej …
    Case for Mars II amerykańskiej załogowej wyprawy na Marsa. Study 1984. The Case for Mars II planu wyprawy został zaprezentowany na konferencji w dniach 10-14 lipca 1984. Więcej …
    Lagrange’a transfer międzyplanetarne pojazdu amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1985. Lagrange’a podejście do eksploracji Marsa została zaproponowana w czerwcu 1985 roku. To użyć punktu Sunward L1 równego Ziemia / Księżyc / Sun grawitacji w montażu i zatankować duży transfer Interplanetary kosmicznego pojazdu. Więcej …
    Pionierska Space Frontier amerykańską załogową wyprawę na Marsa. Study 1986. W 1984 roku Krajowa Komisja na przestrzeni powstała z ex-administrator NASA Thomas Paine na czele. Więcej …
    Jedź Report amerykański załogowy Mars wyprawę. Study 1987. Były astronauta jazdy Sally został poproszony na czele grupy zadaniowej do opracowania nowego planu strategicznego NASA w sierpniu 1986 roku. Więcej …
    Mars Evolution 1988 Amerykańskie załogowe wyprawy Mars. Study 1988. W 1988 roku NASA podjęła cztery studia przypadków dotyczące szybkiego reagowania na zagrożenia sowieckiego wyprawy załogowej na Marsa. Więcej …
    Mars Expedition 88 Amerykańskie załogowe wyprawy Mars. Study 1988. W 1988 roku, w odpowiedzi na postrzegane sowieckiego planu, aby rozpocząć nowy wyścig kosmiczny na Marsa, NASA wykonane pogłębionych studiów przypadku szybkiej reakcji USA. Więcej …
    Phobos Expedition 88 Godz. amerykański wyprawę na Marsa. Study 1988. Human Wyprawa na Fobosa była jedną z czterech w pogłębionych badaniach NASA przypadków w 1988, w odpowiedzi na postrzegane nieuchronnego załogowych radzieckiego programu Mars. Więcej …
    90 dniowe amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1989. Po sprawozdaniu Ride, administracja Busha wykazała gotowość do wsparcia nowego załogowego inicjatywę przestrzeni po zakończeniu stacji kosmicznej. Więcej …
    Mars Expedition 89 Amerykańskie załogowe wyprawy Mars. Study 1989. Podstawowym celem badania Expedition 1989 Mars sprawy było ustalenie, jak wykonać jeden ludzki wyprawę na powierzchni Marsa, jak na początku 21 wieku, jak praktycznym. Więcej …
    Mars Evolution 1989 Amerykańskie załogowe wyprawy Mars. Study 1989. W 1989 roku NASA Mars Evolution studium przypadku zbadać jedno podejście do rozwoju stałą, w znacznej mierze samowystarczalne placówki Mars o znaczącej naukowej możliwości badawczych. Więcej …
    Mars 1989 rosyjski załogowy Mars wyprawa. Study 1989. W 1989 roku kolejny projekt Mars został zaproponowany przez NPO Energia. Więcej …
    Mars Semi-Direct 1991 Amerykańskie załogowe wyprawy Mars. Study 1991. Mars Semi-Direct był most koncepcja NASA Mars Zubrin pomiędzy bezpośrednią i NASA referencyjnej konstrukcji Mission 1.0. To był w istocie tanim wersja STCAEM Boeinga. Więcej …
    Mars Bezpośredni Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1991. W 1991 Martin Marietta i NASA Ames (Zubrin, Baker i Gwynne) zaproponowany „Mars Direct” -. Ekspedycji Mars szybciej, taniej i lepiej niż w standardowym planem NASA Więcej …
    STCAEM Cryogenic AeroBrake Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1991. STCAEM kriogeniczny / aerobrake (CAB) jako koncepcję NASA odniesienia pojazdu. Więcej …
    STCAEM września Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1991. Solar napęd elektryczny (SEP) koncepcja transferu Mars był tylko niejądrowe zaawansowany napęd w badaniu STCAEM. Więcej …
    STCAEM NEP Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1991. Więcej …
    STCAEM NTR Godz. amerykański Mars wyprawę. Study 1991. Więcej …
    Synteza Studium amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1991. Na 11 maja 1991 Prezydent Bush oświadczył, że wspieranie eksploracji kosmosu programu inicjatywy prowadzące do Przystani Marsa w 2014 roku. Więcej …
    ERTA rosyjski holownik kosmiczny. Study 1992. ERTA (Elecktro-Raketniy Apparat Transportniy) był jądrową elektryczny holownik przestrzeń przeznaczona do wsparte na średnich krzykaczy i zapewniają zarówno napęd i energii dla bezzałogowych sond planetarnych. Więcej …
    Projektowanie Reference Mission 1 amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1993. Projekt referencyjny Mission 1,0 była inicjatywa eksploracji kosmosu to ostatnie westchnienie. Więcej …
    Mars 1994 rosyjski załogowy Mars wyprawa. Study 1994. Radziecki / rosyjski projekt wyprawy Mars zasilanego RD-0410 bi-modalnych jądrowych silników termicznych. Załoga pięciu byłoby zakończyć podróż na Marsa i z powrotem w 460 dni. Więcej …
    Mars Together rosyjski Mars Orbiter. Study 1994. W 1994/95, RKK Energia i NASA Jet Propulsion Laboratory analizowany projekt „Mars Together”. Więcej …
    Athena Godz. amerykański Mars przelotu. Study 1996. W 1996 Robert Zubrin zaproponował nową wersję Mars załogowej misji przelotu, nazwany Athena. Więcej …
    Projektowanie Reference Mission 3 amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1996. To był lipiec 1997 DRM podskali wersja oryginalna, z zarośli pierwotnych ładunków w celu zmniejszenia masy, jeśli możliwe. Więcej …
    Combo Lander Misja Amerykańska załogowej ekspedycji na Marsa. Study 1998. Wiosną 1998, NASA przeprowadził specjalne badania zaprojektować ludzką misję Mars, które mogą być przystosowane do uruchomienia przez trzech ciężkich podnoszenia pojazdów nośnych. Więcej …
    Projektowanie Reference Mission 04 września amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1998. W 1998 roku NASA Lewis studiował Solar Electric Vehicle transferu do wykorzystania w ekspedycji na Marsa. Ten nigdy nie opuści orbitę Ziemi jeszcze stanowić większość delta-V, aby wysłać statek kosmiczny w kierunku Marsa. Więcej …
    Reference Mission Design 4 NTR amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1998. Projekt referencyjny misja 4,0 uwzględniła wszystkie zmiany w ładunku mas w wyniku dalszych badań poszczególnych elementów. Więcej …
    Podwójny Lander Mission amerykański załogowy Mars wyprawa. Study 1999. Po dyskusji w NASA, w Combo misji Lander został uznany za zbyt chude. Więcej …
    Mars Society Misja Amerykańska załogowej ekspedycji na Marsa. Study 1999. W 1999 roku Mars Society, zauważając pewne wady w misji referencyjnych NASA, zwróciła California Institute of Technology w celu opracowania alternatywnego scenariusza do spełnienia tych obaw. Więcej …
    Marpost rosyjski załogowej ekspedycji na Marsa. Study 2000. W grudniu 2000 r. Leonid Gorshkov z RKK Energia zaproponowała załogowej wyprawy orbitalnej Mars jako alternatywę dla rosyjskiego udziału w Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Więcej …
    Europejski Mars Mission europejski załogowy Mars wyprawa. Study 2005. W 2005 roku Mars Society Niemcy zaproponowała europejską Mars Mission (EMM), które mogą być uruchamiane za pomocą ulepszonej wersji Ariane 5 booster. Więcej …
    Mars Oz Godz. australijski Mars wyprawę. Study 2006. 2001 projekt badania przez Mars Society Australii, które zawierały wiele innowacyjnych elementów do uzyskania minimalnej masy niejądrowych koncepcję wyprawy na Marsa. Więcej …

    Polubienie

  3. opal said

    ale bzdury

    Polubienie

  4. botox said

    Do you have a spam problem on this website;
    I also am a blogger, and I was wanting to know your situation; many of us have created some nice
    procedures and we are looking to trade techniques with other folks,
    why not shoot me an e-mail if interested.

    Polubienie

  5. For most up-to-date news you have to visit world-wide-web and on the
    web I found this web page as a most excellent web site for most recent updates.

    Polubienie

  6. Eldon said

    This post gives clear idea for the new viewers of blogging, that genuinely how
    to do blogging.

    Polubienie

  7. Caitlin said

    After I originally commented I appear to have clicked on the -Notify me when new
    comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added
    I receive four emails with the exact same comment.
    Perhaps there is a means you are able to remove me from
    that service? Kudos!

    Polubienie

  8. Howdy very cool blog!! Man .. Excellent .. Wonderful .. I will bookmark
    your website and take the feeds also? I am glad to find so many helpful information right here
    within the submit, we’d like develop more strategies on this regard, thanks for sharing. . . . . .

    Polubienie

  9. […] czas temu artykuł mówiący o ekspansji ludzi w kosmosie – uważałem to za SF w samym SF. Atak na Marsa – NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ CZŁOWIEK Mógł WYMYŚLIĆ ………???  Dzisiaj można na to spojrzeć z niedowierzaniem w stosunku do samych planów ludzi powstałych […]

    Polubienie

Dodaj komentarz