edgier25

WordPress – Wiadomości

Papież Benedykt XVI, zostanie usunięty ze Stolicy Apostolskiej w Rzymie

Posted by edgier25 w dniu 11 Luty 2013


BYŁ JAN PAWEŁ II

BYŁ BENEDYKT XVI

Papież Benedykt XVI, zostanie usunięty ze Stolicy Apostolskiej w Rzymie

Orędzie z serii Ostrzeżenie,
Mój biedny Święty Wikariusz, Papież Benedykt XVI, zostanie usunięty ze Stolicy Apostolskiej w Rzymie

Sobota, 11.02.2012, godz.11.30

 wszędzie następuje eskalacja wojen i bardzo szybko Ręka Mojego Ojca zainterweniuje, aby przynieść powstrzymanie tego zła.

Nie obawiajcie się, gdyż plany uratowania ludzkości zostały zakończone i teraz nie potrwa długo do Mojego Wielkiego Miłosierdzia, które będzie dane każdemu z was.

Nigdy nie bójcie się dzieł antychrysta w sytuacji, gdy wy, drogie dzieci, macie w sobie siłę, aby poprzez modlitwę osłabić jego uchwyt nad światem.

Pozostali światowi przywódcy zostaną wkrótce zabici i Mój biedny Święty Wikariusz, Papież Benedykt XVI, zostanie usunięty ze Stolicy Apostolskiej w Rzymie.

Moja córko, w zeszłym roku mówiłem o spisku w korytarzach Watykanu.

Plan zniszczenia Mojego Świętego Wikariusza został opracowany w tajemnicy 17 marca 2011 roku i dojdzie do skutku, gdyż zostało to przepowiedziane.

Rozprzestrzeniajcie teraz Moje Święte Słowo w każdym zakątku świata i organizujcie, aby drukowane wersje Moich Orędzi szerzone były w tak wielu krajach, jak to możliwe.


link do strony YT….

nie ważne jest jaka to strona i kto to napisał lecz CO I KIEDY …..?

Nie ważne jest to czy Papież został odsunięty od władzy czy też sam odszedł –

WAŻNE JEST TO ,ŻE OPUŚCIŁ TRON PAPIESKI PRZED CZASEM..

http://www.youtube.com/watch?v=aUdz_T2geyo

19 wrz 2011

Atak na Ratzingera.
Oskarżenia i skandale, przepowiednie i spiski
wymierzone w Benedykta XVI.

Dlaczego najważniejsze przesłania Benedykta XVI napotkały takie trudności? Dlaczego uwagę mediów w ciągu ostatnich lat przyciągały głównie kryzysy tego pontyfikatu? Nie można wykluczyć, że w wielu przypadkach nastąpił sojusz między różnymi środowiskami, dla których wygodne jest milczenie Kościoła i pomniejszenie jego autorytetu moralnego, z ukrytą nadzieją, że po jakichś dziesięciu latach będzie on tyle znaczył na scenie międzynarodowej, co jakaś sekta…

MEDIA WIDZĄ TO TAK

Papież Benedykt XVI zrezygnuje z funkcji Głowy Kościoła Katolickiego. „Aby kierować łodzią św. Piotra i głosić Ewangelię (…) niezbędna jest siła zarówno ciała, jak i ducha, która w ostatnich miesiącach osłabła we mnie na tyle, że muszę uznać moją niezdolność do dobrego wykonywania powierzonej mi posługi. Dlatego, w pełni świadom powagi tego aktu, z pełną wolnością, oświadczam, że rezygnuję z posługi Biskupa Rzymu, Następcy Piotra, powierzonej mi przez Kardynałów 19 kwietnia 2005 roku, tak, że od 28 lutego 2013 roku, od godziny 20.00, rzymska stolica, Stolica św. Piotra, będzie zwolniona (sede vacante) i będzie konieczne, aby ci, którzy do tego posiadają kompetencje, zwołali Konklawe dla wyboru nowego Papieża” – napisał papież w swoim oświadczeniu.

KTO TERAZ …………. ?  ON…………?

NIESTETY JEST TYLKO WERSJA ANGIELSKOJĘZYCZNA – JAK WIDAĆ POLSKĄ WERSJĘ JUŻ JAKAŚ MENDA SKASOWAŁA – ZA DUŻO BYŚMY WIEDZIELI

Błogosławiony , który odczytuje i którzy słuchają proroctwa

A strzegą tego co w nim napisane

Bo chwila jest bliska

( objawienie św. Jana- Izaak Newton)

Skomentuj

 
