edgier25

WordPress – Wiadomości

MARZEC FALA PROTESTÓW 2 i 20 STRAJK GENERALNY

Posted by edgier25 w dniu 27 Luty 2013


KOLEJNY BUNT OBYWATELSKI

20 MARCA 2013

STRAJK GENERALNY WSZYSTKICH

POLAKÓW W KRAJU

JUŻ PONAD 30 000

UCZESTNIKÓW !!!

LINK GENERALNY DO ORGANIZATORÓW !!!

https://www.facebook.com/events/382236131875147/

KPRM – Aleje Ujazdowskie 1/3 Warszawa

20 MARCA 2013 godz. 12:00 – TEN SAM

DZIEŃ, TA SAMA GODZINA ! CAŁA POLSKA !

POWODÓW JEST CHYBA AŻ NADTO !!!!!!!!!!!!

ZBYT MAŁO MIEJSCA ABY WYLICZYĆ 1400

AFER O CHARAKTERZE KRYMINALNYM

AKCJE 20 MARCA WSPIERAJĄ I WEZMĄ W NIEJ UDZIAŁ 

ORGANIZATORZY 

BUNTU SPOŁECZNEGO NIE DLA OBCYCH SŁUŻB W POLSCE

http://www.facebook.com/events/208155702664685/?ref=ts&fref=ts

czytaj dalej 

 

miziaforum

Odpowiedzi: 4 to “MARZEC FALA PROTESTÓW 2 i 20 STRAJK GENERALNY”

  1. Wojtek said

    Protesty i obalanie rządu nic nie da. Po prostu zostaną rozpisane nowe wybory i do Parlamentu wejdą ci sami ludzie, nieco tylko przemieszani, może pod szyldami nowych partii. To nie rząd trzeba zmienić, ale cały system państwowy, gospodarkę i sposób myślenia zwykłego człowieka. Tu jest potrzebna praca od podstaw i zmiany wprowadzane przez ludzi w swoim życiu w sposób bezpośredni. Obalanie rządów to kolejne mydlenie oczu.

    Lubię

    • edgier25 said

      PRACA W DNIU DZISIEJSZYM TRĄCA NIEWOLNICTWEM OPŁACANYM JAŁMUŻNOM. TYLKO TYLE , ABY CZŁOWIEK NIE ZDECHŁ.
      DLATEGO TO BYDŁO MUSI ZNIKNĄĆ Z ARENY POLITYCZNEJ DO PUKI JEST JESZCZE CZAS.,,,,,,,,,,,,,

      Lubię

    • adrian said

      Warto probowac ! Nic nie mamy do stracenia ! Sejm zlikwidowac lub ograniczyc darmozjadow do stu ! Jest kryzys !🙂 Nowych ludzi trzeba w rzadzie ! Wyplewic w koncu chwasty ! Pozdrawiam .

      Lubię

  2. edgier25 said

    PRZECZYTAJ I PORÓWNAJ …………….? A ZNAJDZIESZ SENS

    “Nie ma większych niewolników od tych,
    co błędnie myślą, że są wolni”
    J. W. von Goethe …

    NIEWOLNICTWO XXI WIEKU …..
    Jak to się zaczęło . Autor nieznany.
    Edgier25.wordpress

    Niewolnicy szli powoli jeden za drugim, a każdy niósł oszlifowany kamień. Czterech szeregów, każdy o długości półtora kilometra, z kamieniołomów do miejsca, gdzie zaczęto budowę miasta-twierdzy, pilnowali strażnicy. Na dziesięciu niewolników przypadał jeden uzbrojony wojownik-strażnik. Obok idących niewolników, na szczycie
    trzynastometrowej, zbudowanej z oszlifowanych kamieni ludzkimi rękami
    góry, siedział Kratos jeden z naczelnych kapłanów; w ciągu czterech
    miesięcy w milczeniu obserwował to, co się działo.
    Nikt go nie odciągał, nikt nawet spojrzeniem nie śmiał przerwać jego
    rozmyślań. Niewolnicy i straże traktowali sztuczną górę z tronem na
    szczycie jako nieodłączną część krajobrazu. A na człowieka , to siedzącego nieruchomo na tronie, to przechadzającego się po placu na szczycie góry
    już nikt nie zwracał uwagi. Kratos postawił przed sobą zadanie: zreorganizować państwo, na tysiąclecie umocnić władzę kapłanów, podporządkować im wszystkich ludzi na Ziemi, czyniąc z nich łącznie z władcami państw kapłańskich niewolników.

    Pewnego razu Kratos zszedł na dół, pozostawiwszy na tronie swojego sobowtóra. Kapłan zmienił odzież, zdjął perukę.
    Nakazał naczelnikowi straży, aby go zakuł w łańcuch jak prostego niewolnika i postawił w szeregu za młodym i silnym niewolnikiem imieniem Nard.
    Wpatrując się w twarze niewolników, Kratos zauważył, że ten młody człowiek ma spojrzenie dociekliwe i krytyczne, a nie błędne lub obojętne jak wielu. Twarz Narda była to skupiona i zamyślona, to wzruszona. ..znaczy to, że nosi on w sobie jakiś swój plan , zrozumiał kapłan, lecz chciał się przekonać, jak dalece trafna była jego obserwacja. Przez dwa dni Kratos śledził Narda, w milczeniu taszczył kamienie, siedział przy nim w czasie posiłku i spał obok na pryczy. Trzeciej nocy, gdy tylko padła komenda “Spać!”,
    Kratos obrócił się do młodego niewolnika i szeptem pełnym goryczy i rozpaczy wypowiedział nie wiadomo do kogo skierowane pytanie: Czyż tak już będzie przez całą resztę życia?”.
    Kapłan zobaczył: młody niewolnik drgnął i natychmiast odwrócił się twarzą do niego, jego oczy błyszczały. Migotały nawet przy mdłym świetle pochodni dużego baraku.
    – To nie będzie trwać długo. Ja obmyślam plan. I ty, staruszku, też możesz w nim uczestniczyć -wyszeptał młody niewolnik.
    – Jaki plan? obojętnie i z westchnieniem zapytał kapłan. Nard gorąco i z przekonaniem zaczął objaśniać:
    – I ty, staruszku i ja i my wszyscy wkrótce będziemy wolnymi ludźmi, a nie niewolnikami. Policz, staruszku: na każdych dziesięciu niewolników przypada jeden strażnik. A piętnastu niewolnic, które przygotowują pożywienie, szyją odzież, też pilnuje jeden strażnik. Jeżeli o umówionej godzinie wszyscy rzucimy się na straże, to pokonamy je. Niech strażnicy
    będą uzbrojeni, a my zakuci w łańcuchy. Nas dziesięciu na każdego, a
    łańcuchy też można wykorzystywać jak broń, podstawiając je pod uderzenie
    miecza. Rozbroimy wszystkich strażników, zwiążemy ich i przejmiemy broń.
    – Ach, młodzieńcze znów westchnął Kratos i na pozór obojętnie powiedział: Twój plan jest nieprzemyślany: strażników, którzy nas obserwują, można rozbroić, lecz wkrótce władca
    przyśle nowych, być może nawet całą armię i zabije zbuntowanych niewolników.
    – Ja i o tym pomyślałem, staruszku. Trzeba wybrać taki czas, kiedy nie
    będzie armii. I ten czas nadchodzi. My widzimy, jak przygotowują armię
    do wymarszu. Szykują prowiant na trzy miesiące drogi, a to znaczy, że za
    trzy miesiące armia dotrze w wyznaczone miejsce i podejmie walkę. W bitwie osłabnie, lecz zwycięży, pojmie wielu nowych niewolników. Dla nich już buduje się nowe baraki. Powinniśmy zacząć rozbrajać straż, gdy tylko armia naszego władcy rozpocznie bitwę z inną
    armią. Gońcy będą potrzebować miesiąca, aby dostarczyć wiadomość o konieczności natychmiastowego powrotu. Osłabiona armia będzie wracać przez co najmniej trzy miesiące. W ciągu czterech miesięcy będziemy w stanie przygotować się do spotkania. Nas będzie nie mniej niż żołnierzy w armii. Pochwyceni niewolnicy zechcą być z nami, kiedy zobaczą, co się
    wydarzyło. Ja wszystko zaplanowałem jak należy, staruszku.
    – Tak, młodzieńcze, ty ze swym planem i ze swoimi myślami możesz strażników rozbroić i odnieść zwycięstwo nad armią odpowiedział kapłan już nieco bardziej ożywiony i dodał: Lecz co potem zaczną robić niewolnicy i co będzie z władcami, strażnikami i żołnierzami?
    – O tym niewiele myślałem. I na razie przychodzi mi do głowy jedno:
    wszyscy, którzy byli niewolnikami, staną się ludźmi wolnymi. Wszyscy zaś, którzy dzisiaj nie są niewolnikami, będą nimi jakby głośno myśląc, nie do końca pewien odpowiedział Nard.
    – A kapłanów? Powiedz mi młodzieńcze, kapłanów zaliczysz do niewolników czy do ludzi wolnych, kiedy zwyciężysz?
    – Kapłanów? O tym też nie myślałem. Lecz teraz proponuję: niech kapłani zostaną, jak są. Słuchają ich niewolnicy, władcy. Choć trudno ich niekiedy zrozumieć, to jednak myślę, że są nieszkodliwi. Niech opowiadają o bogach, a my sami i tak wiemy, jak lepiej przeżyć swoje życie.
    – Jak lepiej , to dobrze odpowiedział kapłan i udał, że strasznie chce mu się spać. Ale Kratos tej nocy nie spał. Rozmyślał. Oczywiście myślał, najprościej o spisku powiadomić władcę i schwycą młodzieńca-niewolnika, on ewidentnie był głównym inspiratorem. Lecz to nie rozwiąże problemu. Chęć oswobodzenia się zawsze w niewolnikach będzie tkwić. Pojawią się nowi przywódcy, będą opracowywać nowe plany, a skoro tak główna groźba dla państwa zawsze będzie istnieć w jego wnętrzu”. Przed Kratosem stało zadanie: opracować plan zniewolenia całego świata. On rozumiał: nie uda się osiągnąć celu tylko za pomocą fizycznej przemocy. Niezbędne jest psychologiczne oddziaływanie na każdego człowieka, na całe narody. Trzeba transformować ludzką myśl, wmówić każdemu, że niewolnictwo jest najwyższym dobrem. Trzeba uruchomić samorzutnie rozwijający się program, który będzie dezorientować całe narody w przestrzeni, czasie i pojęciach. A co najważniejsze w adekwatnej percepcji rzeczywistości. Myśl Kratowa pracowała coraz szybciej, przestał odczuwać ciało, ciężkie kajdany na rękach i nogach. I nagle, jak przebłysk błyskawicy, powstał program. Jeszcze nie uszczegółowiony i nie do wytłumaczenia, lecz już
    odczuwalny i palący ogromną skalą swego zasięgu! Kratos poczuł się samowładczym panem świata. Kapłan leżał na pryczy zakuty w kajdany i sam się sobą zachwycał: Jutro rano, kiedy poprowadzą wszystkich do pracy, dam umowny znak i naczelnik ochrony nakaże wyprowadzić mnie z szeregu niewolników, zdjąć kajdany. Uszczegółowię swój program, powiem kilka słów i świat zacznie się zamieniać. Niewiarygodne! Raptem kilka słów i cały świat podporządkuje się mnie, mojej myśli. Bóg rzeczywiście dał człowiekowi siłę, która nie ma sobie równej we Wszechświecie, ta siła , to ludzka myśl. Ona tworzy słowa i zmienia bieg historii. Sytuacja ułożyła się nadzwyczaj pomyślnie. Niewolnicy przygotowali plan powstania. Plan ten jest racjonalny i najwyraźniej może doprowadzić do pozytywnego dla nich rezultatu przejściowego. Lecz ja za pomocą zaledwie kilku zdań zmuszę nie tylko ich, lecz również potomków dzisiejszych niewolników, a i władców ziemskich do bycia niewolnikami przez nadchodzące tysiąc lat”. Rankiem na znak Kratosa naczelnik ochrony zdjął zeń kajdany. I już następnego dnia na jego plac obserwacyjny zostało zaproszonych pozostałych pięciu kapłanów i faraon. Kratos zaczął swoją mowę do zebranych:
    – To, co teraz usłyszycie, nie powinno być przez nikogo zapisane ani
    przekazane dalej. Wokoło nas nie ma ścian i moich słów nie usłyszy nikt poza wami. Wymyśliłem sposób zamienienia wszystkich ludzi żyjących na
    Ziemi w niewolników naszego faraona. Nie można tego uczynić nawet przy
    pomocy niezliczonych wojsk i wyczerpujących wojen. Lecz ja to uczynię kilkoma zdaniami. Miną w sumie dwa dni od ich wypowiedzenia, a przekonacie się, jak świat zacznie się zmieniać.
    Patrzcie: na dole długie szeregi zakutych w łańcuchy niewolników niosą po jednym kamieniu.
    Pilnuje ich mnóstwo żołnierzy. Im więcej niewolników, tym lepiej dla państwa tak zawsze uważaliśmy. Ale im więcej niewolników, tym bardziej trzeba obawiać się ich buntu. Wzmacniamy straże. Musimy dobrze karmić swoich niewolników, bo inaczej nie będą mogli
    wykonywać ciężkiej fizycznej pracy. Lecz oni tak czy inaczej są leniwi i skłonni do buntu.
    Patrzcie, jak wolno się poruszają się, a rozleniwiona straż nie popędza ich kańczugami i nie bije nawet zdrowych i silnych niewolników. Ale oni zaczną się poruszać o wiele szybciej. I nie będzie im potrzebna straż. Strażnicy też staną się niewolnikami. Dokonać czegoś podobnego można w następujący sposób. Niech dzisiaj przed zachodem heroldowie rozniosą
    dekret faraona, w którym będzie powiedziane: Z nastaniem świtu nowego dnia wszystkich niewolnikom darowana zostaje całkowita wolność. Za każdy kamień dostarczony do miasta wolny człowiek będzie otrzymywać jedną monetę. Monety można zamienić na jedzenie, odzież, mieszkanie, pałac w mieście czy samo miasto. Odtąd jesteście wolnymi ludźmi”. Kiedy kapłani uświadomili sobie, co mówi Kratos, jeden z nich, najstarszy wiekiem, powiedział:
    – Jesteś demonem, Kratosie. To, co jest twoim zamysłem, spowije demonizmem mnóstwo ziemskich narodów.
    – Niech będę demonem, a to, co jest moim zamysłem, niech ludzie wprzyszłości demokracją nazywają.
    * * *
    Dekret został niewolnikom ogłoszony o zachodzie, wprawiło ich to w zdumienie, a wielu nie spało w nocy, obmyślając nowe, szczęśliwe życie. Rankiem następnego dnia kapłani i faraon ponownie weszli na plac na szczycie sztucznej góry. Obraz, który pojawił się przed ich oczyma, poruszał wyobraźnię. Tysiące ludzi, byłych niewolników, na wyścigi ciągnęły te same kamienie, co wcześniej. Zalewając się potem, wielu niosło po dwa kamienie. Inni, którzy mieli po jednym, biegli, zostawiając za sobą unoszący się kurz. Niektórzy strażnicy też ciągnęli kamienie. Ludzie, którzy uważali siebie za wolnych wszak zdjęto z nich kajdany , dążyli do zdobycia jak największej ilości upragnionych monet, aby zbudować swoje szczęśliwe życie. Kratos jeszcze kilka miesięcy spędził na swoim placu, z satysfakcją obserwując to, co się dzieje na dole. A zmiany były kolosalne. Część niewolników połączyła się w niewielkie grupy, zbudowała wózki i naładowawszy kamieniami do samej góry, pchała je, oblewając się potem. Oni wymyślą jeszcze wiele urządzeń z satysfakcją myślał po cichu Kratos ot i już usługi wewnętrzne się pojawiły: roznosiciele wody i pożywienia. Niektórzy niewolnicy jedli wprost w biegu, nie chcąc tracić czasu na drogę do baraku, aby spożyć posiłek i płacili przynoszącym otrzymywanymi monetami. Wiadomo, że i lekarze pojawili się wśród nich: w biegu wręcz udzielając pomocy poszkodowanym i też za monety. Wybrano też kierujących ruchem. Wkrótce wybiorą sobienaczelników, sędziów. Niech wybierają: oni przecież będą się uważać za wolnych, a istota rzeczy nie uległa zmianie, oni jak dawniej targająkamienie . I pędzą tak przez tysiąclecia w tumanach kurzu, oblewając się potem,
    taszcząc ciężkie kamienie. Także i dzisiajpotomkowie tych niewolnikówwciąż tak gnają bez sensu.

    “Nie ma większych niewolników od tych,
    co błędnie myślą, że są wolni”
    J. W. von Goethe …
    Edgier25.wordpress

    Lubię

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: