edgier25

WordPress – Wiadomości

TRZEŹWY JAK PIJANY- BĘDĄ WYPADKI I OSOBY ŚMIERTELNE ! TEGO CHCE RZĄD???

Posted by edgier25 w dniu 2 Marzec 2013


10 GODZIN W PRACY TO DOBRE DLA NIEROBA ZA BIURKIEM , ALE CZYŻBY ?

NIECH TAK ZORANY URZĘDNICZY  ŁEB ZASIĄDZIE PRZED KOMPUTEREM I PISZE NON STOP  PRZEZ GODZINĘ PO CZYM ZROBI SOBIE 4 – 5 MIN PRZERWY I PISZE PRZEZ NASTĘPNĄ GODZINĘ ….  TU NASTĘPUJE ZONK – PISZĄCY DŁUBAŁ W NOSIE , NASTĘPSTWEM TEGO JEST BRAK 5 MIN PRZERWY ( na zasadzie opóźnienia wynikłego korkami lub fatalną pogodą)   I NASTĘPNA GODZINA PISANIA OCZYWIŚCIE BEZ BŁĘDÓW  BO PREMIĘ ZABIORĄ ( o kawie możesz k….  pomarzyć!!)  ….  WIĘC PISZESZ DALEJ, FAJNIE CO ?  JUŻ PRZY SAMYM CZYTANIU W DUPIE SIĘ PRZEWRACA , A TERAZ DODATEK – W POKOJU W , KTÓRYM PISZESZ MASZ ZAINSTALOWANE KAMERKI I CZASÓWKI Z DŁUGOŚCI PISANIA Z ,KTÓRYCH ZOSTANIESZ ROZLICZONY JAKO „GODZINY PISANIA ” I TAK PRZEZ 10, 5 GODZINY WLICZAJĄC W TO 2 PRZERWY PO 15 MIN . TAK ,ŻE NIE BĘDZIESZ WIEDZIAŁ CZŁEKU CZY MASZ SIĘ IŚĆ WYSRAĆ CZY TAŻ ŚNIADANIE ZJEŚĆ W TEMPIE POWODUJĄCYM WRZODY ŻOŁĄDKA. itd  Mam nadzieję,że przybliżyłem dość oględnie PROBLEM, POWAŻNY PROBLEM JAKIM JEST ZAWÓD KIEROWCY AUTOBUSU MIEJSKIEGO  porównując te dwa schematy. Należy też dodać ,że zdrówka wam nie wystarczy tego jestem pewien. Oczy – zapomnij po 2 latach takiego kołchozu masz do wymiany na wstawki mówiąc potocznie musztardowe z jakością widzenia w 3D więc okularów nie będzie potrzeby zakładać chcąc obejrzeć film w TV w powyższej jakości – NO MÓWIĘ WAM SAME Z TEGO KORZYŚCI .

AAAA I CO NAJWAŻNIEJSZE?????   PIĆ ALKOHOLU TEŻ NIE MUSISZ !!!  PO TYM CZASIE HEGEMONII  CZUJESZ SIĘ JAK NAWALONY , A I WE ŁBIE SIĘ KRĘCI NIE Z GORSZA JAK PO FLASZCE.

NA PRAWDĘ NIECH SIĘ JEDEN Z DRUGIM W ŁEB PIE…   I TO DOSADNIE!

Ponad 10 godzin za kierownicą?

„To niebezpieczne dla pasażerów”

Nawet 10,5 godziny dziennie będzie musiał spędzić za „kółkiem” kierowca wrocławskiego MPK po zamianach zaproponowanych przez urzędników. – To niebezpieczne i dla kierowców i dla pasażerów – protestują związkowcy.

– Chcemy, żeby jeden kierowca mógł obsłużyć najdłuższą linię sam, czyli pracował 10,5 godziny dziennie. To lepsze niż praca dwóch kierowców po 5,5 godziny – przekonuje Agnieszka Korzeniowska, rzeczniczka Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu.

Dłużej znaczy lepiej?

MPK ustala właśnie z kierowcami reguły czasu pracy. Dotychczasowy układ ze związkiem zawodowym nie dopuszczał pracy dłuższej niż 10 godzin dziennie.

 

Jednak w ubiegłym roku układ został rozwiązany, więc teraz wszystko trzeba ponownie ustalić. MPK chce to wykorzystać i przeforsować dłuższe godziny pracy dla niektórych kierowców. Twierdzi przy tym, że układ byłby dla nich korzystny.

– Jeśli kierowca pracowałby 10,5 godziny dziennie, to na drugi dzień miałby wolne, a trzeciego dnia pracował tylko 5 godzin. W naszej ocenie, praca kilka dni po 9 godzin dziennie jest groźniejsza – dodaje Korzeniowska.

10 godzin tak, 12 już nie

– To niebezpieczne dla zdrowia prowadzącego i pasażerów. Chcemy jasnego zapisu w umowie, że kierowca może pracować do 10 godzin. To, że teraz MPK mówi, że chce 10,5 godziny dziennie to nic nie znaczy. Jeśli w umowie będzie zapis, że kierowca może pracować do 12 godzin, wtedy będą mogli wymóc wszystko – protestuje Andrzej Chrzanowski, przewodniczący Solidarności MPK, która reprezentuje ponad 1400 kierowców.

 

– Naszym zdaniem taka jazda będzie mniej męcząca i niebezpieczna. Jesteśmy pod ścisłą kontrolą inspekcji pracy, więc wszystkie przerwy są pilnowane – odpowiada Korzeniowska.

Badanie: niewyspani kierowcy prawie tak niebezpieczni jak nietrzeźwi.

Należy też pamiętać ,że nie tylko nie wyspany ,ale też znużony kierowca monotoniom jazdy podlega takiej samej ocenie.

Senni kierowcy są prawie tak samo niebezpieczni jak ci, którzy prowadzą po alkoholu. W przypadku tych grup kierowców prawdopodobieństwo spowodowania wypadku jest dwukrotnie wyższe niż w przypadku osób trzeźwych i wypoczętych – pisze agencja Reutera.

Przytacza ona wyniki badania przeprowadzonego pod kierownictwem Nicholasa Moore’a ze szpitala uniwersyteckiego w Bordeaux. Jego zespół przeanalizował informacje o 679 kierowcach, którzy w latach 2007-2009 trafili do szpitala na ponad dobę w następstwie poważnych wypadków.

„Ryzyko wynikające z niewyspania było prawie równe temu wynikającemu ze spożycia alkoholu” – napisał Moore w liście do czasopisma medycznego „Archives of Internal Medicine”.

edgier25

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: