edgier25

WordPress – Wiadomości

Kupowanie po węchu- ONI CIĘ WYCZUJĄ ….. CZY DASZ SIĘ ZWĄCHAĆ ?

Posted by edgier25 w dniu 7 Marzec 2013


Zmysły czy mózg? Sprzedawcy wolą, by zakupyrobiły te pierwsze i perfumują sklepy, banki oraz galerie – informuje „Puls Biznesu”.

Badania pokazują, że jeśli klient akceptuje unoszący się wokół niego zapach, to jest w stanie spędzić w sklepie nawet 20 proc. więcej czasu – zachwala Wojciech Grendziński, wiceprezes firmy IMS, zajmującej się m.in. aromamarketingiem. 

IMS to przedstawiciel amerykańskiego dystrybutora zapachów używanych w marketingu – ScentAir. Firma ma w bazie 1,6 tys. woni stworzonych przez domy perfumeryjne. W Polsce zwabiły część centrów handlowych – pachną stołeczne: Klif i CH Gocław, także Galeria Łódzka, ale również i sklepy poszczególnych marek. 

Jak zdradza Grendziński, prowadzone są także rozmowy z bankami, które do swoich oddziałów chcą wprowadzić zapachy uspokajające. 

Aromatycznie będzie też w marcu na 50 wybranych przystankach komunikacjimiejskiej w największych polskich miastach. Bowiem wśród pasażerów będzie się unosić zapach mięty towarzyszący reklamom aerozolu na zatkany nos.

edgier25

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: